Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[McAfee] Kan ISS niet installeren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer mcafee internet security suite 7.1 te installeren, maar het lukt niet. nadat ik voor een complete install heb gekozen krijg ik een scherm waar staat :

Please wait while the installation process checks for and uninstalls older product versions.

The installation process is automatically checking for and uninstalling older product versions that may be in conflict with mcafee internet security suit 7.1 components.

you may require a restart of your computer to complete the installation and configuration.

en onderaan het schermpje staat 1 knop : restart. ;(

hoe lang ik ook wacht en hoe vaak ik mijn pc ook opnieuw start, ik kom niet verder dan dit scherm. Ik had hiervoor mcafee internet security suite 6 op mijn pc staan. die heb ik verwijderd. ik heb toen ik dit probleem kreeg ook geprobeerd:

- register te scannen en alles wat met mcafee te maken had verwijderd
- windows script 5.6 geinstalleerd (stond op een site als oplossing, heeft niet geholpen)
- op google info zoeken, niks gevonden

kan iemand mij misschien verder helpen met dit probleem

Alvast bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
iemand die me kan helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, het bleek dat ik in het register iets moets verwijderen van een ander anti-virus programma. Wel raar dat hij het niet zelf deed. :/

http://ts.mcafeehelp.com/?siteID=15&resolution=1280x1024

hier vind je de oplossing als iemand dit probleem ook heeft. ;)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

En voor de compleetheid nog even een move naar Beveiliging & Virussen en een titelfix. ;)

Signature