Frontpage smilies code

Pagina: 1
Acties:

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-03 14:55
Ik heb een vraag cq opmerking over de code die de vertaalslag van de tekst *D naar de smiley *D maakt, als je op GoT iets wil benadrukken met bijvoorbeeld: *Dit*, dan zal dat correct geparsed worden, op de FP wordt *Dit* echter *Dit.

Ik kan me zo even niet meer voor de geeft halen hoe dit heet, maar crisp weet vast wel wat ik bedoel. :+

Zou dit eventueel aangepast kunnen worden zodat ik weer fijn kan *Ditten* en *Datten*?

offtopic:
Natuurlijk kan ik beter met bold gaan werken, maar dat past soms niet zo, en ik ben al aan *tekst* gewend geraakt. :+

edit:
Ik heb hem ook even gesubmit op devtrack: http://devtrack.tweakers....w_page.php?bug_id=0000963

[ Voor 25% gewijzigd door r0b op 30-07-2005 23:31 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

De frontpage gebruikt een andere parser dan GoT. Het staat al een tijdje op de planning om voor de frontpage een betere parser te schrijven, maar dat is een beetje ondergestoft.
Het zal me niets verbazen als dit al eens eerder op devtrack gemeld is; zo niet dan is dat de plek waar bugs normaliter gemeld horen te worden ;) wat je dus net al gedaan hebt zo te zien ;)

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 30-07-2005 23:33 ]

Intentionally left blank