[XBOX] Spellen vanaf netwerk draaien

Pagina: 1
Acties:

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Ik heb al mijn xbox games op mijn server staan, nu vroeg ik mij af, is het mogelijk om je spellen direct van het netwerk af te draaien? Net als met bijv dvd's en mp3tjes die met xbox media center ook vanaf het netwerk af te spelen zijn.
Nu had ik me al bedacht om in de evox.ini bij Section "Play Games loaded on HDD" het pad van de netwerk schijf in te vullen maar dat werkte niet.
Ik had daar smb://server/disc 7/games ingevult aangezien die dat pad ook geeft als ik met media center naar die map ga.
met bestandsbeheer vanuit media center gaat het ook niet, als ik dan de *.xbe van het spel aanklik dan doet ie niks.
Op de search kon ik ook niks vinden.
Iemand misschien een oplossing hiervoor?

Verwijderd

kan niet.

• rainmaker2k
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-08 22:53
Dat is gewoon niet mogelijk. De kernel van de xbox is gewoon niet gebouwd om dat soort taken aan te kunnen.

Verwijderd

simpel gezegd, komen de mogelijkheden om vanaf een netwerk share te lezen te vervallen zodra je een spel start. De huidige applicatie komt (je dash en/of xbmc) komen te vervallen (deze zorgen ervoor dat je die shares kunt lezen) en het spel wordt gestart. (ben nog maar beginner op xbox) maar ik heb b.v. ook nog niet uitgevogeld om vanuit een game weer terug in de dash (en/of xbmc) terecht te komen zonder een reboot.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Maui71 heeft gelijk, je verbinding met de pc in kwestie word uitgeschakeld en het is daarom dus niet mogelijk om een game te streamen. Het word of branden of op de xbox zelf zetten en daar houd het mee op. Je kan dit ook vinden in de handleiding op www.xboxmediacenter.com

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Oke dan weet ik genoeg :'( Toch maar eens een grotere hdd in mn xbox zetten dan :)
Bedankt allemaal!
Pagina: 1