Ik ben al een heel tijdje aan het zoeken naar een manier om een php extentie te maken met daarin wat functies, die ik daarna weer kan aanroepen vanuit een script.
Het draait allemaal om een microcontroller gestuurd systeem waarmee ik via deze extentie wil kunnen praten en aansturen.
Ik heb op ZEND wel een tutorial gevonden waar ze uitleggen hoe je een extentie module kan maken maar daar bouwen ze um onder linux.
Er staat ook bij dat ze later een tutorial schrijven over het bouwen van een module onder windows.
het is alleen nu vakantie en ik zou zo snel mogelijk er mee aan de gang gaan.
Ik hoopte dat ik op GOT misschien mensen kon vinden die al ervaring hebben met het bouwen van php extenties onder windows.
misschien kunnen ze ook die bevindingen met me delen?
ohw ja ik gebruik VC++ 6
alvast bedankt.
Het draait allemaal om een microcontroller gestuurd systeem waarmee ik via deze extentie wil kunnen praten en aansturen.
Ik heb op ZEND wel een tutorial gevonden waar ze uitleggen hoe je een extentie module kan maken maar daar bouwen ze um onder linux.
Er staat ook bij dat ze later een tutorial schrijven over het bouwen van een module onder windows.
het is alleen nu vakantie en ik zou zo snel mogelijk er mee aan de gang gaan.
Ik hoopte dat ik op GOT misschien mensen kon vinden die al ervaring hebben met het bouwen van php extenties onder windows.
misschien kunnen ze ook die bevindingen met me delen?
ohw ja ik gebruik VC++ 6
alvast bedankt.