Toon posts:

Bulgaarse ondertitels willen niet weergeven? *

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een tijdje Bulgaarse ondertitels te laden in o.a. Windows Mediaplayer en BS-Player, maar blijf de ondertitels in het latijnse Alfabet zien en niet in het cyrillic Alfabet. De ondertitels verschijnen dus in het Latijn en is onleesbaar, allerlei vreemde tekens.
Nou vermoed ik dat ik een soort van codec voor bulgaars moet installeren, of de Bulgaarse font, Maar weet iemand waar ik dat kan downloaden en hoe dat te installeren!??

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

Hmm in BSPlayer ff kijken welk font gebruikt wordt voor ondertitels. Arial e.d. zouden Bulgaarse teken gewoon moeten ondersteunen, maar miss. staat het per ongeluk op een of ander gedownload font dat alleen 26 teken oid ondersteunt :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Topicstarter
Zowel windows mediaplayer als BS player ondersteunen geen bulgaars bij mij. weet je misschien hoe ik de originele instellingen (ebn me niet bewust van iets te hebben veranderd) weer terug kan zetten?!
Dus Arial font die Bulgaars zou moeten ondersteunen!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

Ehm tja...ik neem aan dat Bulgaarse tekens gewoon in unicode ofzo zitten; daar zit ook het hele Arabische "alfabet" in enz. In Bsplayer staat het ergens in de instellingen.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan zodat deze wel je probleem weergeeft.

Mediaplayer Ondertitels > Bulgaarse ondertitels willen niet weergeven? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate