Toon posts:

[XP] Start opnieuw bij afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn computer wil afsluiten en druk op computer aflsuiten in xp dan start hij elke x opnieuw op. hij moet nu dus handmatig uitgezet worden maar kan je dit weer veranderen of moet ik nu xp opnieuw installeren?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
[search=xp sluit niet af] en [search=xp start opnieuw bij afsluiten] zijn zomaar twee zoektermen die bij me opkomen. Mocht je er niks mee vinden, kan je wat varieeren
Er is meer dan zat over dit probleem te vinden op GoT. We verwachten dat je voor je een topic opent je zelf wat onderzoek doet naar de mogelijke oorzaken van je probleem. Wat heb je kunnen vinden, wat heb je geprobeerd, wat lukt er niet? Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden daarover nog eens door :)

Ik zet even [XP] in de topictitel, dat is verplicht per de Windows Operating Systems - Policy. Let daar zelf in het vervolg even op. Vul de topicstart nu nog even aan met zoveel mogelijk relevante informatie.

Afsluit problemen > [XP] Start opnieuw bij afsluiten*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-03 19:53

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Meer info aub..
Specs van je pc (moederbord, insteekkaarten enz.). Updates geinstalleerd? Virusscanner?

[ Voor 23% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-07-2005 20:05 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!