5,25" zwarte cardreader

Pagina: 1
Acties:

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik ben op zoek naar een intene zwarte cardreader die in een 5,25" bay past maar tot nu toe kan ik heel weing vinden alleen deze merken:

trust (niet echt mijn favo merk)
sitecom (oerlelijk)
sweex (hmmm)

Iemand anders tips voor me?

shazam

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• shazam0
dit is de trust met het zwarte frontje!

shazam

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je favoriete merk kopen en even bij de bouwmarkt een busje zwarte verf?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Alhoewel trust ook niet mijn favoriete merk is, kan dat voor een cardreader toch geen kwaad? Het werkt heus wel, en het is niet alsof zo'n reader een zeer belangrijk onderdeel is...toch? :)

Verwijderd

sdomburg schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:49:
Je favoriete merk kopen en even bij de bouwmarkt een busje zwarte verf?
onder het motto "Ben je nou een Tweaker of niet?!" :D

• shazam0
Xandrios schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:50:
Alhoewel trust ook niet mijn favoriete merk is, kan dat voor een cardreader toch geen kwaad? Het werkt heus wel, en het is niet alsof zo'n reader een zeer belangrijk onderdeel is...toch? :)
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:51:
[...]

onder het motto "Ben je nou een Tweaker of niet?!" :D
Hmm word dus een trust cardreader en spuit hem wel zwart zodat niemand ziet dat ie van trust is :+

shazam

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
Ik had zo'n Trust gekocht, toen ik hem aansloot kwam er rook uit. :/

Verwijderd

http://www.alternate.nl/h...meras&Level3=Cardreaders&

heb zelf een procase, metalen ding dat in de floppydrive past in verschillende kleuren en eindelijk geen problemen met installeren zoals mijn sweex 9in1 gewoon inpluggen en hij doet het.

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Hier in Singapore verkopen ze de "Lian Li CR-31B Aluminum 12 in 1 Memory Card Reader USB 2.0 Black" bij Potterhouse maar ik weet niet of ze ook naar Europa verzenden. De zwarte uitvoering kost 59 Singapore dollar, omgerekend ongeveer 29 Euro. Kijk bij "Storage->misc. storage"

[ Voor 9% gewijzigd door nightowl op 30-07-2005 21:16 ]

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:41
Deze wordt geleverd met 4 verschillende kleuren frontjes, waaronder zwart. Én het is geen sweex. :P

edit:

Plaatje met alle kleuren bij atro - eerste result :P

En nog een edit: Revoltec heeft meer in het assortiment met verschillende frontbezels. Kijk eens op hun site. Deze readers dus: Procyon, Propus en Procyon 2.

[ Voor 70% gewijzigd door Xander op 30-07-2005 21:23 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• shazam0
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:07:
http://www.alternate.nl/h...meras&Level3=Cardreaders&

heb zelf een procase, metalen ding dat in de floppydrive past in verschillende kleuren en eindelijk geen problemen met installeren zoals mijn sweex 9in1 gewoon inpluggen en hij doet het.
tja leuk maar zocht 5,25 inbouw

shazam

• shazam0
XanderH schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:18:
Deze wordt geleverd met 4 verschillende kleuren frontjes, waaronder zwart. Én het is geen sweex. :P

edit:

Plaatje met alle kleuren bij atro - eerste result :P

En nog een edit: Revoltec heeft meer in het assortiment met verschillende frontbezels. Kijk eens op hun site. Deze readers dus: Procyon, Propus en Procyon 2.
ben misschien een miereneuker (of is het met de nieuwe spelling mierenneuker) maar heb die usb , firewire crap niet nodig, heb al genoeg poorten op de voorkant maar deze komt wel behoorlijk in de buurt

shazam

• shazam0
nightowl schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:15:
Hier in Singapore verkopen ze de "Lian Li CR-31B Aluminum 12 in 1 Memory Card Reader USB 2.0 Black" bij Potterhouse maar ik weet niet of ze ook naar Europa verzenden. De zwarte uitvoering kost 59 Singapore dollar, omgerekend ongeveer 29 Euro. Kijk bij "Storage->misc. storage"
lijkt me ook 3,5" inbouw

shazam

• Xander
shazam schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 23:25:
[...]

ben misschien een miereneuker (of is het met de nieuwe spelling mierenneuker) maar heb die usb , firewire crap niet nodig, heb al genoeg poorten op de voorkant maar deze komt wel behoorlijk in de buurt
Dan lijkt de Propus me goed, die heeft geen usb en firewire crap. ;)

Overigens, probeer de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop eens te gebruiken ipv 3 keer achter elkaar te posten. Met hele reeksen posts van dezelfde user wordt het er niet overzichtelijker op :)

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

shazam schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 23:26:
[...]

lijkt me ook 3,5" inbouw
Sorry, heb je gelijk in. Stond niet expliciet vermeld maar het is inderdaad 3,5". Er is een inbouwkit voor 5,25" te koop maar de vraag is of je dat wil.

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

• shazam0
XanderH schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 23:28:
[...]

Dan lijkt de Propus me goed, die heeft geen usb en firewire crap. ;)
ja klopt die propus is de gene die ik zocht, tnx
Overigens, probeer de [afbeelding]-knop eens te gebruiken ipv 3 keer achter elkaar te posten. Met hele reeksen posts van dezelfde user wordt het er niet overzichtelijker op :)
sorry heb ook achter elkaar geantwoord omdat ik het onbeleefd vond om niet elke hulp persoonlijk te beantwoorden, zonder dat mijn topic onnodig een kickje omhoog kreeg. Heb mijn antwoord al van je gekregen.

helaas is deze ook alleen 3,5" en zoek echt een 5,25" ivm ruimte in mijn kast en de looks, vrees toch dat ik met een bracket moet gaan werken.

[ Voor 11% gewijzigd door shazam0 op 30-07-2005 23:48 ]

shazam

• Xander
Hmm, wat ik alleen niet snap. Bij de specs van de Propus staat " - USB Memory Stick", en "You will also enjoy 3 additional USB ports, thanks to the integrated USB hub." Op de plaatjes zie ik hier echter niets van. :X

edit:

Oh, kut, hij is idd 3.5" :X sorry :X

[ Voor 17% gewijzigd door Xander op 30-07-2005 23:48 ]

• shazam0
hmmm denk toch dat het de CN-312 (b) van sitecom dan maar gaat worden, geen usb of firewire crap en wel 5,25 en zwart

shazam

• Xander
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63450/full.jpg

Da's toch ook gewoon een 3.5" ding (of zelfs een extern te gebruiken ding) in een convertor?

[ Voor 19% gewijzigd door Xander op 31-07-2005 00:05 ]

Pagina: 1