shazam
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
shazam
Verwijderd
onder het motto "Ben je nou een Tweaker of niet?!"sdomburg schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:49:
Je favoriete merk kopen en even bij de bouwmarkt een busje zwarte verf?
Xandrios schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:50:
Alhoewel trust ook niet mijn favoriete merk is, kan dat voor een cardreader toch geen kwaad? Het werkt heus wel, en het is niet alsof zo'n reader een zeer belangrijk onderdeel is...toch?
Hmm word dus een trust cardreader en spuit hem wel zwart zodat niemand ziet dat ie van trust isVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:51:
[...]
onder het motto "Ben je nou een Tweaker of niet?!"
shazam
Verwijderd
heb zelf een procase, metalen ding dat in de floppydrive past in verschillende kleuren en eindelijk geen problemen met installeren zoals mijn sweex 9in1 gewoon inpluggen en hij doet het.
[ Voor 9% gewijzigd door nightowl op 30-07-2005 21:16 ]
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.
Plaatje met alle kleuren bij atro - eerste result
En nog een edit: Revoltec heeft meer in het assortiment met verschillende frontbezels. Kijk eens op hun site. Deze readers dus: Procyon, Propus en Procyon 2.
[ Voor 70% gewijzigd door Xander op 30-07-2005 21:23 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
tja leuk maar zocht 5,25 inbouwVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:07:
http://www.alternate.nl/h...meras&Level3=Cardreaders&
heb zelf een procase, metalen ding dat in de floppydrive past in verschillende kleuren en eindelijk geen problemen met installeren zoals mijn sweex 9in1 gewoon inpluggen en hij doet het.
shazam
ben misschien een miereneuker (of is het met de nieuwe spelling mierenneuker) maar heb die usb , firewire crap niet nodig, heb al genoeg poorten op de voorkant maar deze komt wel behoorlijk in de buurtXanderH schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:18:
Deze wordt geleverd met 4 verschillende kleuren frontjes, waaronder zwart. Én het is geen sweex.
edit:
Plaatje met alle kleuren bij atro - eerste result
En nog een edit: Revoltec heeft meer in het assortiment met verschillende frontbezels. Kijk eens op hun site. Deze readers dus: Procyon, Propus en Procyon 2.
shazam
lijkt me ook 3,5" inbouwnightowl schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:15:
Hier in Singapore verkopen ze de "Lian Li CR-31B Aluminum 12 in 1 Memory Card Reader USB 2.0 Black" bij Potterhouse maar ik weet niet of ze ook naar Europa verzenden. De zwarte uitvoering kost 59 Singapore dollar, omgerekend ongeveer 29 Euro. Kijk bij "Storage->misc. storage"
shazam
Dan lijkt de Propus me goed, die heeft geen usb en firewire crap.shazam schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 23:25:
[...]
ben misschien een miereneuker (of is het met de nieuwe spelling mierenneuker) maar heb die usb , firewire crap niet nodig, heb al genoeg poorten op de voorkant maar deze komt wel behoorlijk in de buurt
Overigens, probeer de
Sorry, heb je gelijk in. Stond niet expliciet vermeld maar het is inderdaad 3,5". Er is een inbouwkit voor 5,25" te koop maar de vraag is of je dat wil.
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.
ja klopt die propus is de gene die ik zocht, tnxXanderH schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 23:28:
[...]
Dan lijkt de Propus me goed, die heeft geen usb en firewire crap.
sorry heb ook achter elkaar geantwoord omdat ik het onbeleefd vond om niet elke hulp persoonlijk te beantwoorden, zonder dat mijn topic onnodig een kickje omhoog kreeg. Heb mijn antwoord al van je gekregen.Overigens, probeer de [afbeelding]-knop eens te gebruiken ipv 3 keer achter elkaar te posten. Met hele reeksen posts van dezelfde user wordt het er niet overzichtelijker op
helaas is deze ook alleen 3,5" en zoek echt een 5,25" ivm ruimte in mijn kast en de looks, vrees toch dat ik met een bracket moet gaan werken.
[ Voor 11% gewijzigd door shazam0 op 30-07-2005 23:48 ]
shazam
Oh, kut, hij is idd 3.5"
[ Voor 17% gewijzigd door Xander op 30-07-2005 23:48 ]
shazam

Da's toch ook gewoon een 3.5" ding (of zelfs een extern te gebruiken ding) in een convertor?
[ Voor 19% gewijzigd door Xander op 31-07-2005 00:05 ]