SMC Barricade ADSL/Cable Router.... Interesse?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:59
Wie heeft er interesse in zo'n ding? Als we met een hoop tegelijk bestellen, scheelt dat best veel in porto. Het zou helemaal mooi zijn als iemand die zo'n ding wil vrienden in USA heeft... Dan scheelt het namelijk nog eens ongeveer 100 piek per persoon invoerbelasting...

Hij kan bij Outpost besteld worden voor $112.95...
Daar zou dan nog $22 porto bij komen als we naar NL shippen. Die kan dus gedeeld worden als we met meerdere bestellen. Als we iemand in USA vinden scheelt dat dus ook weer een hoop...:P

Interesse? Meld het hier dan effe AUB...

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook intresse in maar aleen als hij ook met adsl overweg kan in mijn geval word dat waarschijnlijk mx-stream of cistron als het beschikbaar komt, nu heb ik com21 van casema maar in april is mx-stream beschikbaar, dus kan hij hier mee overweg dan wil ik zeker zon router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ja, werkt perfect, lees die review maar eens... Heb jij toevallig kennissen in America? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope geen kennissen in de usa , maar weet je zeker dat het mx-stream werkt ? bij de reakties op de review van 2-1-01 is er iemand die beweert dat het niet kan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latindancer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 12:24

Latindancer

Dance Through your live

Ik ben op zich ook wel geinterreseert daarin.
En ik ken nog wel een persoon die dan mee wil doen!
Maar wij zijn ook aan het kijken naar
de DSL/Cable Modem Internet Station with built-in-4-port 10/100 Mbps Switch van Trendware.
En wel type : TW100-S4W1CA

Lijkt ons nl. ook een goede.

De danser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Op zondag 14 januari 2001 13:51 schreef gasguzzler het volgende:
Nope geen kennissen in de usa , maar weet je zeker dat het mx-stream werkt ? bij de reakties op de review van 2-1-01 is er iemand die beweert dat het niet kan .
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar wanneer die dubbele inlog procedure van MXstream er niet meer is, zou het volgens mij geen probleem moeten zijn...

Latindancer, hoe duur is die, heb je er een review van en waar is ie te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ik heb effe gekeken op de site van Trendware. Hij heeft volgens mij geen ingebouwde switch, das dus al een minpunt. Voor de rest ziet ie er wel blits uit...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Ik ben dus die kennis van latindancer.
http://www.trendware.com/press/2000/TW100-S4W1CA.htm
Hier is de info die we hebben. Er is ook een mailtje verstuurt voor wat meer info over dit apparaat. Er is "een beperking" van 128 gebruikers. De SMC en Linksys hebben een max. van 255 gebruikers. Niet dat we er nu zoveel gaan aansluiten, maar hopelijk is dit de enigste "beperking".
http://www.linksys.com/products/product.asp?prid=20&grid=5
Dit is de info van de Linksys.
De prijs van de trendware zou iets van $99,- zijn via een speciale aanbieding van de fabrikant zelf.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Martijn
apparaat heeft een 4port 10/100 switch.
(Quote)
a DSL/Cable Modem Internet Station with a built in 4-port switch.
(/Quote)

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, werkt perfect, lees die review maar eens... Heb jij toevallig kennissen in America? :)
Ja ik wel. >:) Zo kom ik aan mijn hardware! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Mike,

Heb jij niet toevallig zin om die dingen voor ons via jouw kennis te bestellen...:P:P:P Tegen vergoeding natuurlijk...:) Zou namelijk een hele hoop schelen...:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
btw, op die pagina van trendware staat dat ie $199 kost... Die valt voor mij dus al af... Komt voor alleen dat ding al neer op 500 piek... Dan nog verzendkosten en invoerbelasting...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masevako
  • Laatst online: 05-07-2020
Probeer het hier eens.
http://www.mr-at.nl/

Routertje gekocht van Sercomm gaat als een speer nu vier computers op aangesloten via Chello " uhm jah chello ach ja voor 18.00 uur gaat alles meestal wel lekker "

daar hebben ze ook de Linksys 1,4,8 poort routers, en de duurdere Sercomm modellen.

1 poorts sercomm 450 piekkies. dus wel een hubje nodig, mjah wie heeft er nou geen Hub.

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
GOED NIEUWS !!!!

Via Mike kunnen we ze bestellen !! Dat betekent dus GEEN invoerkosten....:):):)
Dus iedereen die er 1 of meer :) wil hebben moet het hier effe melden. Betaling gaat via Mike. Hoeveel moet ik effe met hem overleggen. Er moet voor hem natuurlijk ook wel wat overblijven...:)

MIKE BEDANKT !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik wil er 1 zou het voor 300,- kunnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
De prijs moet nog effe bekeken worden, aangezien hij niet overal op voorraad is...:(
Wat in ieder geval zeker is, is dat er voorruit betaald zal gaan moeten worden, en wel aan Mike...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Nou, de prijs zal rond de 300 piek komen te liggen... Kan iets minder zijn, kan ook wat meer...:)

Het zal zo in ieder geval in z'n werk gaan:
- Iedereen die er een wil geeft MIJ geld
- Ik geef het totaalbedrag aan Mike
- Hij geeft het aan z'n maat in USA
- Die koopt ze en stuurt ze naar MIJ
- Ik stuur ze naar jullie

Er dient dus VOORUIT betaald te worden. Ik ga namelijk niets voorschieten ofzo, is me te riskant. Ik ben ook NIET aansprakelijk voor wat dan ook. Vertrouwen is het enige dat ik kan geven... Ik zal alles doen om het zo goed mogelijk te laten verlopen...

Iedereen die er 1 wil, snel reageren, want ik wil asap bestellen...

P.S. De prijs is EXCLUSIEF de porto van MIJ naar JULLIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe hebben er 4 interesse:

- Martijn (zeker)
- gasguzzler :?
- Latindancer :?
- bwt :?

Zet ff een reply als je ook interesse hebt of er juist geen wil

[Mike]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Gasguzzler ook ZEKER...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nu twee zeker:

Martijn
gasguzzler

En deze? Willen deze er nog eentje?

Latindancer
bwt

[Mike]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Deze "service" geldt tot morgenavond. Dan kijk ik met hoeveel we zijn en worden ze besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het kan zou ik er graag ook eentje willen. hebben jullie er trouwens ook al rekening mee gehouden dat de spanning in amerika 110 volt is :?
wel graag voor het bestellen contact opnemen met mij via icq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 14:27
Ook ik heb hier wel oren naar....

fanmanrules@hotmail.com

ik doe graag mee....

The Fanman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Latin en ik wachten heel even op het mailtje van trendware over de specificaties.
De prijs die wij hebben voor dat ding is een aanbieding voor $99 dus niet $199 zoals vermeld op de site.
Als jullie nog tot dinsdag geduld kunnen hebben dan weten wij ook meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu dus drie

Schiet wel op, want er is niet veel tijd meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Blazer, het enige "nadeel" wat er aan die Amerikaanse vastzit is dat er een andere stekker aanzit... Maar de voeding is gewoon 110/230 50/60 dus dat is geen probleem. En die stekker is ook geen probleem om dat dat gewoon een normale voedingskabel is, die jewaarschijnlijk nog wel hebt liggen...

P.S. Iedereen die er 1 wil hebben moet mij maar een mailtje sturen (mjagers@dse.nl) of ICQ-en (42975964). Niet andersom...:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-10 15:59
jaaa speelgoed hebbuhhh :)

ik heb je een e-mail gestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Got it, ik zie je vanavond wel op ICQ...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latindancer
  • Laatst online: 30-06 12:24

Latindancer

Dance Through your live

|:(
Wij zijn nog steeds geinterreseerd !!!!
En onder wij versta ik Latindancer en BWT.
Maar lijkt het jou ook niet verstandiger om even af te wachten totdat wij de meer uitgebreide specificaties hebben van de Trendware versie??
Ik heb nl. een folder gekregen van een bedrijf in Nijmegen waar die in staan voor $99.
En dan heb je grote kans dat je die
import kosten ook niet hoef te betalen!!

De danser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Nou, ok dan, we wachten effe af. Geld overschrijvingen enzo duren toch effe dus...:) Je weet het toch al morgen of overmorgen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus die "maat" in de USA.

Ik heb er opzich GEEN problemen mee die routers te kopen, op te sturen en ff navraag te doen over de invoerbelasting etc.

Het maakt me ook niet uit waar ze besteld moeten worden , een credit-card doet hier wonderen!!

Echter,
als het er op neer komt dat ik het op "illegale wijze" moet doen dan valt het hele plannetje helaas in het water en zullen jullie op zoek moeten gaan naar een ander die dat voor jullie wil regelen !
Ben namelijk druk bezig met een vaste verblijfsvergunning en dat wil ik op GEEN enkele wijze in gevaar brengen ..

Ik hoop op jullie begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Tot nu toe zeker:

- Martijn
- gasguzzler
- Phantom

Iedereen die nog wil moet vanavond maar contact met me opnemen (niet ik met jullie), want vanvond spreek ik bobdebeer nog, en dan spreek ik alles af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt 'ie ook met Windows 2000? Ik zie in ieder geval geen win2000 drivers staan op de site van SMC-U.S.A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Weet ik niet, maar ik denk dat we al wel met genoeg zijn om het te doen. Eigenlijk wil ik het maximum op 6 zetten, ook om bobdebeer zo min mogelijk last te bezorgen. Ze worden uiteindelijk verstuurd in pakketjes van 2 stuks, om zo min mogelijk risico te lopen met de invoerbelasting...:) Dus 6 is een mooi aantal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Nou, we zitten nu op 5, BTW en Latindancer zijner namelijk ook bijgekomen, dus kan er nog 1 iemand bij...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 21:25

8-Track

Werkt 'ie ook met Windows 2000? Ik zie in ieder geval geen win2000 drivers staan op de site van SMC-U.S.A.
Het is een individueel stuk hardware, je hebt er geen drivers voor nodig. Het enige wat je nodig hebt om hem te configureren is een browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Op maandag 15 januari 2001 19:12 schreef Dey het volgende:
Enigste waar ie mogelijk wat meer last mee kan hebben is als printerserver of de modem uplink, maar daarvoor schaf ik hem niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Nee, ik opzich ook niet, hoewel die printerserver optie me wel erg makkelijk lijkt...
Trouwens, een scanner daaraan hanger werkt zeker niet of wel? TWAIN ondersteunt dat zeker niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar ik ben wel van plan om de printerpoort te gebruiken. *zucht* dan maar weer millenium er bij mikken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track

8-Track

Enigste waar ie mogelijk wat meer last mee kan hebben is als printerserver of de modem uplink, maar daarvoor schaf ik hem niet aan.
Om de printserver te gebruiken kun je ook gewoon de LPR poort in Windows 2000 installeren, werkt prima. Ik heb die hele CD die bij die router zat niet aangeraakt.
Trouwens, een scanner daaraan hanger werkt zeker niet of wel?
Vergeet het maar, dat gaat niet werken, de printerpoort is niet eens bi-directioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 20:18 schreef 8-Track het volgende:

Vergeet het maar, dat gaat niet werken, de printerpoort is niet eens bi-directioneel.
Er zijn toch geen printers die bi-directioneel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track

8-Track

Hoe denk jij dat de ink-levels die jij in je driver van je inkjet kan zien daar terecht komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ok, het is nu klaar. Wat we gaan doen is het volgende. Ik heb geld overgemaakt aan Robbert. Hij koopt 1 router, en die stuurt ie naar mij thuis. Dat zal zo'n 14 dagen duren. Als dat goed gegaan is, maak ik de rest van het geld over, besteld hij ze, en stuurt ze op...
De prijs hebben we in eerste instantie vastgesteld op 325 piek.
Let er wel op dat het dus zo'n 4 weken zal duren voordat je een router hebt. Ik had het liever sneller gezien, maar dit is een stuk veiliger... Dus voor jullie portemonnee...:)

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
De 325,- dient dus op mijn rekening overgemaakt te worden...

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe denk jij dat de ink-levels die jij in je driver van je inkjet kan zien daar terecht komen?
Bij mijn lexmark wordt het software matig bijgehouden, want je moet aangeven wanneer je er een nieuwe patroon in doet. Maar misschien heb je wel gelijk, er zullen vast printers zijn die het wel kunnen meten.
Pagina: 1