Games zoals de PS2

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56
Hoi,

Weet iemand een spel zoals Rumble Roses en Dead or Alive Extreme Beach Vollyball van de PS2 maar dan voor de pc. Ik ken Larry wel enzo. Ook wel dames daarin die er voorkomen. Maar niet echte 3D actie ofzo vindt ik daarmee. Kan iemand mij helpen? Of zijn ze er gewoon niet. Ik kijk regelmatig wel eens op die gamesites vandaar. Kom ze eigenlijk nooit tegen.

Lijkt me leuk ff voor in de zomer

Graag reply's :)

Groetjes htg

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
Ten eerste is je topictitel nogal onduidelijk en de inhoud van je post ook een beetje :)
Ben je op zoek naar beat 'm ups? Of wat zoek je precies? Indien je beat 'm ups zoekt ben je snel klaar met zoeken: die zijn er niet, zie bijvoorbeeld ook Zijn er nog leuke Fighting Games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

dead or alive 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
Sorry, maar van beat 'm up games zoals jij die noemt ben ik wel op de hoogte. Ik bedoel hier iets heel anders mee in dit geval :) Heb je wel eens zulke games gespeelt ik beschrijf of de screenshots ervan gezien?

_/-\o_

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je bedoelt dat je opzoek bent naar erotische games of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-10 14:06
htg schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 18:36:
Sorry, maar van beat 'm up games zoals jij die noemt ben ik wel op de hoogte. Ik bedoel hier iets heel anders mee in dit geval :) Heb je wel eens zulke games gespeelt ik beschrijf of de screenshots ervan gezien?

_/-\o_
Het lijkt me een onlogische volgorde als de mensen hier onderzoek moeten gaan doen voordat ze weten wat je bedoelt. Het zou dus handig zijn als je zelf wat meer uitleg zou geven over welk soort games je precies zoekt.

Geef die screenshots zelf bijvoorbeeld.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Misscien is Singles iets voor jou? ;)

http://www.singles2.com/englisch/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
Ik ken Singles 2 wel ja. Ik heb die nog niet geprobeert. Maar dat gaat niet zo snel toch? :)

Kijk dit is meer actie:

http://images.google.nl/i...=Rumble+Roses&btnG=Zoeken
http://images.google.nl/i...+Beach+Volleyball&spell=1

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
htg schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 18:36:

_/-\o_
Ok, zo gaan we dus echt nergens komen. Zolang jij niet aangeeft wat je precies zoekt kan niemand je helpen. Allemaal gaan gokken naar spellen schiet niet op, dus hier gaat een slotje op :) Als je het zelf echt niet kunt vinden, dan zal het er waarschijnlijk ook niet zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 30-07-2005 19:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.