Toon posts:

[Outlook] Wie weet een goed Outlook Forum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over Outlook. Allereerst heb ik op Google en op Tweakers gezocht naar het antwoord op mijn vraag. Helaas heb ik deze niet kunnen vinden. Ik zal dus wel met mijn neus hebben gekeken. Nu zou het voor de hand liggen dan deze vraag op Tweakers te stellen maar die vinden (spreek uit ervaring) dat je dat soort vragen maar moet stellen op bv een Outlook Forum maar niet hier op Tweakers.

Dus heb ik gezocht op Tweakers naar een goed Forum over Outlook waar ze me met mijn vraag wel kunnen helpen zonder dat ze (de moderatoren) deze vraag gelijk belachelijk vinden en zonde van hun tijd. Helaas kon ik op Tweakers geen antwoord krijgen op mijn vraag. Waar vind ik een goed forum over Outlook waar ik mijn simpele vraag wel zou kunnen stellen zonder dat je vraag gelijk op slot gedraaid wordt.

Wie kan mij helpen met het vinden van een goed forum over outlook voordat dit item weer een slotje krijgt?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Moet je daareen speciaal Outlook forum voor hebben? je kunt het ook gewoon op een ander computerforum proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand hier op GoT die een goed forum weet waar ik mijn Outlook vraag kan stellen en beantwoord krijg. Want hier hoef ik het niet te proberen gezien mijn vorige topics en de reactie van de moderatoren.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Over welke topics heb je het dan? Als ik zo in je post history kijk kom ik geen topics tegen met rare reacties van moderatoren. En als ik zo even met google zoek dan kom ik toch best wat fora tegen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 13:39
Nu je toch een topic hebt geopend kun je je vraag net zo goed stellen. B)