Ik heb mijn videokaart (sapphire ati 9600 pro) aan iemand verkocht, en die heeft nu problemen met zn pc. Ik voel me verantwoordelijk, dus ik probeer hem te helpen zonder mijn kaart terug te hoeven nemen
Hij heeft vastlopers in spellen en zelfs een keer in windows.
ZIjn specs: (copy-paste)
Processor: Intel celeron 2.4 ghz.
Moederbord: Asrock P4T8+.
Intern geheugen: 512mb(2 x 256 mb,pc2700,ddr333)
Vorige videokaart: Gainward Nvidia GeForce4 TI4800 SE met 128 mb
Merk voeding: Maxpower ver.2.03 ATX 12v (volgens mij uit een cheap-ass sweex kast)
Wattage: 300w
Het uitzetten van fastwrites hielp niet, en agp 4x ook niet. Volgens mij is die voeding aan de zwakke kant, maar hij deed het wel goed met een ti 4800se, en volgens mij gebruikt die niet zo heel veel minder (toch?). Maar goed ik heb hem de spanningswaarden gevraagd (nog geen reactie). Verder kan het ook een driver conflict zijn lijkt me (nvidia->ati). Hoe kan hij dat makkelijk oplossen?
Verder: zie ik nog wat over het hoofd? Ik ken hem verder niet en hij woont aan de andere kant van het land, dus zelf even kijken is geen optie.
ZIjn specs: (copy-paste)
Processor: Intel celeron 2.4 ghz.
Moederbord: Asrock P4T8+.
Intern geheugen: 512mb(2 x 256 mb,pc2700,ddr333)
Vorige videokaart: Gainward Nvidia GeForce4 TI4800 SE met 128 mb
Merk voeding: Maxpower ver.2.03 ATX 12v (volgens mij uit een cheap-ass sweex kast)
Wattage: 300w
Het uitzetten van fastwrites hielp niet, en agp 4x ook niet. Volgens mij is die voeding aan de zwakke kant, maar hij deed het wel goed met een ti 4800se, en volgens mij gebruikt die niet zo heel veel minder (toch?). Maar goed ik heb hem de spanningswaarden gevraagd (nog geen reactie). Verder kan het ook een driver conflict zijn lijkt me (nvidia->ati). Hoe kan hij dat makkelijk oplossen?
Verder: zie ik nog wat over het hoofd? Ik ken hem verder niet en hij woont aan de andere kant van het land, dus zelf even kijken is geen optie.