Hallo iedereen,
Kzit al een hele poos alles door te zoeken op zoek naar hoe je rechten van een map moet instellen (zodat het PHP script zelf de machtiging krijgt om te schrijven)
er zijn hier veel topics op GoT over dit probleem, maar nergens vind k eigenlijk de oplossing op mijn probleem
Ondertussen heb ik in windows al bij Eigenschappen => Beveiliging, alle gebruikers een volledig beheer gegeven voor de map spgm-1.4.2 fotoboek
situatie: Windows XP SP2 / Apache 2.0.54 / PHP 5.0.4 (/ MySQL 4.1.13)
Nu hebk de volgende gallery gebruikt die geen gebruik maakt van MySQL
Hier downloaden
Wanneer de thumb bij de foto staat zijn er geen prblemen, alleen wanneer de thumb er niet is geeft hij de volgende error: (hij moet de grootte foto laden ipv kleine thumb)
gal/Sample_gallery zonder thumb/Tux.jpg: no associated thumbnail or insufficient permissions
Dergelijke info: Apache staart in de standaard map op C:\,
Web paginas in: C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs
httpd.conf (klik hier)
Als er nog bestandjes nodig om het probleem op te lossen, laat maar weten
Alvast bedankt

Edit: hopelijk staat dit topic onder de juiste categorie, kan anders een mod hem verplaatsen
Kzit al een hele poos alles door te zoeken op zoek naar hoe je rechten van een map moet instellen (zodat het PHP script zelf de machtiging krijgt om te schrijven)
er zijn hier veel topics op GoT over dit probleem, maar nergens vind k eigenlijk de oplossing op mijn probleem
Ondertussen heb ik in windows al bij Eigenschappen => Beveiliging, alle gebruikers een volledig beheer gegeven voor de map spgm-1.4.2 fotoboek
situatie: Windows XP SP2 / Apache 2.0.54 / PHP 5.0.4 (/ MySQL 4.1.13)
Nu hebk de volgende gallery gebruikt die geen gebruik maakt van MySQL
Hier downloaden
Wanneer de thumb bij de foto staat zijn er geen prblemen, alleen wanneer de thumb er niet is geeft hij de volgende error: (hij moet de grootte foto laden ipv kleine thumb)
gal/Sample_gallery zonder thumb/Tux.jpg: no associated thumbnail or insufficient permissions
Dergelijke info: Apache staart in de standaard map op C:\,
Web paginas in: C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs
httpd.conf (klik hier)
Als er nog bestandjes nodig om het probleem op te lossen, laat maar weten
Alvast bedankt
Edit: hopelijk staat dit topic onder de juiste categorie, kan anders een mod hem verplaatsen
[ Voor 8% gewijzigd door GregoryBE op 30-07-2005 21:43 ]
It's just a matter of time...