Ik heb een automatische Windows XP CD gemaakt. En deze wil ik nog verder verfijnen, zodat ik naderhand zo min mogelijk hoef in te stellen. Nu wil ik dat de instellingen voor energiebeheerschema's standaard allemaal op Nooit worden ingesteld. Weet iemand hier een trucje voor omdat automatisch te doen?
Verwijderd
Lijkt mij een klusje voor powercfg.exe:
Start -> Uitvoeren -> Cmd
Powercfg /?
Kijk eens naar de /EXPORT en /IMPORT parameters.
Start -> Uitvoeren -> Cmd
Powercfg /?
Kijk eens naar de /EXPORT en /IMPORT parameters.
/EXPORT, /E Hiermee wordt het schema naar een bestand
geëxporteerd. Als geen bestandsnaam is opgegeven wordt
SCHEME.POW gebruikt. Deze extra parameter is ondersteund:
/FILE <bestandsnaam>
/IMPORT, /I Hiermee wordt een schema uit een bestand geïmporteerd.
Als geen bestandsnaam is opgegeven is de bestandsnaam
SCHEME.POW. Als er al een schema met deze naam bestaat
wordt deze vervangen door het nieuwe schema.
Deze extra parameter wordt ondersteund:
/FILE <bestandsnaam>
Dank je, daarmee is het gelukt. Weten jullie misschien ook een truckje om de schermbeveiliging uit te zetten?
rjh,
Ik mis in je topic een stuk eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan om je probleem op te lossen - dat je dit moet vermelden is je al vaker gezegd dus zou je je daar aan willen houden?
Verder - er lopen hier een aantal grotere topics over- het meest recente is [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml] - ga daar maar door.
Ik mis in je topic een stuk eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan om je probleem op te lossen - dat je dit moet vermelden is je al vaker gezegd dus zou je je daar aan willen houden?
Verder - er lopen hier een aantal grotere topics over- het meest recente is [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml] - ga daar maar door.
Dit topic is gesloten.
![]()