Site van Trouw en AD houdt inloggegevens niet vast.

Pagina: 1
Acties:

• AEbing
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-02 13:44
Wanneer ik de sites van Trouw en AD bezoek en inlog onder IE6 met Windows XP SP2 houdt ie mijn gegevens niet vast nadat ik IE afsluit. Ik heb mijn Privacy op laag staan zoals wordt aangegeven door Trouw en AD. Het punt is dat bij de Volkskrant alles wel goed gaat en dat afgelopen week toen ik mijn privacy op laag zette het ook een aantal keren bij Trouw goed gegaan is. Ik heb ook al al mijn cookies verwijdert maar niets helpt. Ik heb nog Spybot en Antivir personal geïnstalleerd staan.

AE

Verwijderd

Staan de datum en tijd goed ingesteld op je computer?
Gebruik je aparte privacy instellingen mbt. cookies?

• AEbing
Datum en tijd staan goed ingesteld. Voor cookies staat mijn beveiliging op laag voor mijn internet pagina's op normaal. Verder krijg ik de indruk dat ik wel bij alle pagina's kan van het AD en Trouw maar mijn naam verschijnt niet bovenin en er blijft gewoon login staan.

AE

• AEbing
Het blijkt dat bij het AD en Trouw wel gegevens worden vastgehouden d.m.v. een cookie maar dat de inlognaam niet verschijnt bovenaan de pagina. Ik heb namelijk de cookies en tijdelijke internet pagina's gewist en toen moest ik zowel bij het AD als bij Trouw opnieuw inloggen als ik bepaalde pagina's opvroeg. Had ik dit gedaan dan hoefde ik na het afsluiten van IE en daarna weer opstarten niet weer in te loggen. Het is alleen zo dat mijn naam dus niet verschijnt bij Trouw en AD.

AE