Mooi, ik heb een nieuwe mobiel (nokia 6600) met Bluetooth, en ik dacht: laat ik er gelijk een bluetooth-adapter bij kopen (Cellink bluetooth USB adapter Version 2.0+EDR BTA-6030) toen ik de software had geïnstalleerd kon ik wel verbinding leggen met mijn mobiel, maar kon alleen maar bestanden van m'n computer naar m'n mobiel sturen, en niet andersom. dat vond ik al vreemd. bij mijn mobiel zit een speciaal programma dat alleen voor nokia 6600 bestemd is, en dat werkte pas als je voor de eerste keer een goede verbinding met je mobiel had gehad. en dat programma bleef het maar niet doen. toen wist ik zeker dat er iets aan de hand was. toen heb ik de programma's opnieuw geïnstalleerd met hetzelfde resultaat. ik ben eens op internet gaan kijken en vond dat er met windows XP met service pack 2 problemen konden optreden. er werd op de site van Cellink aangeraden om het programma te gebruiken van een adner type (3120 ipv 6030) dat heb ik dus geprobeerd, maar dat werkt ook niet. is er iemand die mij kan helpen!?!? bij voorbaat dank