[XP] Installatie begint steeds overnieuw na 1e reboot*

Pagina: 1
Acties:

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Wanneer ik XP wil installeren, format ik hem eerst tijdens de installatie van XP. Hierna kopieert hij bestanden naar de harde schijf. Hierna start de PC opnieuw op. Het probleem is dat wanneer hij weer verder zou moeten gaan met de installatie, hij gewoon wéér opnieuw start.

Ik heb vandaag al eerder geprobeerd Windows opnieuw te installeren en toen deed alles het wel... Snap er niks van.

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-03 11:53
zal wss een foutje zijn gebeurd tijdens het kopieren van die bestanden
is windows nu goed geïnstalleerd?

grtz

• Xrenity
shello schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 15:02:
zal wss een foutje zijn gebeurd tijdens het kopieren van die bestanden
is windows nu goed geïnstalleerd?

grtz
Heb het al enkele malen opnieuw geprobeerd. Ben nu weer bezig met formatteren (ipv een 'snelle format').
/edit
heeft niet geholpen :{

[ Voor 7% gewijzigd door Xrenity op 30-07-2005 16:01 ]

Verwijderd

heb je met meerdere schijven/partities zitten spelen? Kijk anders even hoe je boot process in elkaar zit in je BIOS. Ofdat hij van usb/dvd schijven wil booten ofzo. Ikzelf heb wel eens problemen met booten als ik een externe hd erin laat hangen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan - elke topic titel waar het woord probleem is in feite niet goed :P

Verder - je probleem is al een aantal keren vaker voorbij gekomen afgelopen tijd, heb je al eens rondgezocht op GoT ? ;)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Haal de installatiecd er eens uit als hij reboot na t formatteren. (en zorg dat je bios staat ingesteld op booten van de HD waarop de bestanden gekopieerd zijn). Als setup dan weer om de cd vraagt stop je hem weer erin..

• Xrenity
elevator schreef op zondag 31 juli 2005 @ 10:03:
Ik pas even je topic titel aan - elke topic titel waar het woord probleem is in feite niet goed :P

Verder - je probleem is al een aantal keren vaker voorbij gekomen afgelopen tijd, heb je al eens rondgezocht op GoT ? ;)
Ja, heb gezocht maar kon het niet vinden :)

Ben er wel uit gekomen! Ik hoefde alleen maar even de partitie te verwijderen en een nieuwe aan te maken in de Windows installatie :')

Toch bedankt :)
Pagina: 1