De laatste tijd is het vrij treurig gesteld met de GoT FotoContest. De animo is ver beneden peil, evenals de foto's die meedoen. Ik, gemakzuchtig als ik ben, gaf de schuld altijd aan de onderwerpen. Echter nu is er een topic "[rml][ Zelfportretten] Wie zijn de FG'ers achter de cam?[/rml]" welke het zelfde thema heeft als een niet zo lang geleden FotoContest thema.. Het vreemde is dat in een paar dagen in dit topic al meer foto's zijn gepost dan in de betreffende foto contest (welke dus een hele maand duurde).
Is iedereen FotoContest moe?
Zijn het toch de thema's (Toch vond ik deze maand erg breed)
Duren de contests te lang / te kort
Word er teveel "rommel" toegelaten waardoor serieuze gotters niet eens meer de moeite doen om in het topic te kijken?
Kortom wat moet er gebeuren om de FotoContest weer te laten worden tot wat het in het begin was? Veel deelnemers en een druk bezocht topic wat zeker niet weg zakte (Bij de eerste contests was het zelfs dringen om mee te doen, omdat er maar 25 tot 30 foto's mee mochten doen, en er veel meer foto's waren die mee wilden doen). Alle suggesties zijn welkom want ik heb werkelijk geen idee wat er mis aan het gaan is. Misschien is iedereen het gewoon zat en moeten we 1 maand contest / 1 maand rust aanhouden?
Is iedereen FotoContest moe?
Zijn het toch de thema's (Toch vond ik deze maand erg breed)
Duren de contests te lang / te kort
Word er teveel "rommel" toegelaten waardoor serieuze gotters niet eens meer de moeite doen om in het topic te kijken?
Kortom wat moet er gebeuren om de FotoContest weer te laten worden tot wat het in het begin was? Veel deelnemers en een druk bezocht topic wat zeker niet weg zakte (Bij de eerste contests was het zelfs dringen om mee te doen, omdat er maar 25 tot 30 foto's mee mochten doen, en er veel meer foto's waren die mee wilden doen). Alle suggesties zijn welkom want ik heb werkelijk geen idee wat er mis aan het gaan is. Misschien is iedereen het gewoon zat en moeten we 1 maand contest / 1 maand rust aanhouden?
[ Voor 15% gewijzigd door Norjee op 30-07-2005 14:45 ]