Een wel héél raar probleem. Ik heb zojuist al mijn PC opnieuw geinstalleerd omdat dat misschien het probleem zou verhelpen. Wat gebeurd: Als ik naar Play BF2 Online ga en op me account wil inlopen loopt BF2 vast (connecting to account server....), en blijft de cursor wel gewoon draaien. Maar als ik via gamespy een server join (gameservers.net ofzo) kan hij wel op de accountserver inloggen! Vanochtend heb ik dit spel gekocht, maar het probleem blijft (Ja, ik had gister even het kopietje gebruikt om te testen of hij werkt op mijn pc). PC specs: AMD 64 3400+ Geforce 6600 GT 256 MB Windows XP. Wat wel apart is dat ik via google geen andere mensen kan vinden met dit probleem. BF2 opstarten en voor Single Player kiezen werkt overigens wel gewoon.
Nog een probleem, als ik van camera switch valt soms opeens heel bf2 weg. Eerst blijft het geluid 2 keer hangen en dan vliegt hij terug naar gamespy. Gebeurd niet altijd, maar soms wel. Goeie aankoop? 
Net 30 minuten gespeeld zonder problemen, ik had de drivers van de DVD geinstalleerd (die zijn ouder dan die op de nvidea site). Alleen ik kan me nog niet aanmelden op de accountserver.
Net 30 minuten gespeeld zonder problemen, ik had de drivers van de DVD geinstalleerd (die zijn ouder dan die op de nvidea site). Alleen ik kan me nog niet aanmelden op de accountserver.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 15:42 ]
Ik heb precies het zelfde probleem met inloggen, al heb ik gamespy nog niet geprobeerd. het werkt alleen als ik nieuwe account aan maak dan logt hij daarmee in.. verder zijn mijn specs ook goed genoeg... daar kan het niet aan liggen en de demo deed het wel
...
btw tis wel legaal gekocht enzo
... ik heb het dus sinds vanmiddag 1 keer kunnen spelen (dmv nieuwe account maken) maar met een bestaande account kan ik niet inloggen terwijl een vriend van me die het spel ook heeft gewoon instant inlogt...
EDIT: ik lees dat er rond het einde van JULI problemen waren met cheaters etc... dus mis dat dat jou probleem was.. iig die zouden nu opgelost moeten zijn en aangezien vriend van mij het wel gewoon kan spelen
btw tis wel legaal gekocht enzo
EDIT: ik lees dat er rond het einde van JULI problemen waren met cheaters etc... dus mis dat dat jou probleem was.. iig die zouden nu opgelost moeten zijn en aangezien vriend van mij het wel gewoon kan spelen
[ Voor 18% gewijzigd door Greetoz op 17-08-2005 00:05 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app