TV Kaart houd en vind zenders niet

Pagina: 1
Acties:

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-03 17:07
Ik heb een hauppauge Theater TV KAart gekocht alleen ik vind max 10 zenders als ik mazzel hebheb voor de rest alle kabels liggen zijn deze nog een maat gebonden of maakt dat niet uit.
De kabel is ongeveer 10 meter lang

Verwijderd

volgens mij kun je bij het zoeken naar zenders het signaaltype opgeven.
(zoals EUROPE-cable, EUROPE-ant., US-cable, US-ant, etc etc)
Want wanneer je namelijk het verkeerde signaaltype opgeeft vindt ie op 1 of andere wijze maar een paar v/d b.v 30 zenders.
Dit had ik in ieder geval wel met mijn Haupage kaartje, maar die heb ik ondertussen al weer verkocht. (deed er toch te weinig mee) :)

Verwijderd

Je moet in ieder geval geen land opgeven want dan vind die ongeveer 10 zenders. Gewoon alle frequenties laten afgaan (duurt even) op PAL.

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 11:06 schreef harjan het volgende:
Je moet in ieder geval geen land opgeven want dan vind die ongeveer 10 zenders. Gewoon alle frequenties laten afgaan (duurt even) op PAL.
Nou bij mijn haupage moest ik wel een land opgeven om alle zenders te vinden, want bij elk land staat ook het formaat en freq-type. (b.v PAL/NTSC en VHF/UVHF)

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02
Ik heb ook een Hauppauge en heb de "tuning mode" op "all channels" gezet. Je kunt dan met het schuifbalkje precies de frequentie (in MHz) opgeven die ook in het overzicht van je kabelboer staat.
Of het ook helpt bij het autoscannen weet ik niet. Het probleem bij het autoscannen is volgens mij gewoon dat hij alleen maar de kanalen pakt die precies op een rond UHF/VHS kanaalnummer zitten en dus niet de zenders waarbij ook fijnafstemming nodig is.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-03 17:07
Naar wat verder gerommel werkt alles nu goed ikke is weer blij
Pagina: 1