Ik probeer nu al een hele tijd eindelijk eens mijn email binnen te halen, maar de host kan niet eens gevonden worden...??? Weet iemand daar meer van? Of ligt het aan mij?
Hehehehe, wilde net een topic openen met de vraag of HetNet down is. Kan al sinds gisterenavond geen mail meer lezen. Ook hun homepage is voor mij onbereikbaar......
Lastig als je geen mail in het weekend hebt
.
Lastig als je geen mail in het weekend hebt
het laatste mailtje dat ik van hetnet heb ontvangen is van 03.01 tot die tijd was hetnet dus te bereiken. daarna krijg ik ook geen contact meer met de mailserver.
Akita
Verwijderd
ik heb d'r ook last van, maar gelukkig heb ik 3 emailadressen, en van die 3 gebruik ik die van hetnet het minst.(lees bijna helemaal niet)
Ik heb trouwens ook vaak dat ik m'n mail van @home niet kan ophalen of/en versturen.
Ik heb trouwens ook vaak dat ik m'n mail van @home niet kan ophalen of/en versturen.
klopt hij is down tot ongeveer 16:00
had het ergens gelezen
had het ergens gelezen
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Ik ben al blij dat het niet aan mij ligt. Ik vind dat hetnet de laatste het toch al beroerd doet, vaak haperen. Vroeger was het beter.
Verwijderd
deze mededeling staat op de site van hetnet; Werk in uitvoering
morgen, zondag 14 januari, is het helaas niet mogelijk gebruik te maken van de diensten van Het Net. Tussen 01:00 uur in de ochtend en ongeveer 16:00 uur in de middag zijn er werkzaamheden aan de noodstroomvoorziening van ons serverpark in Groningen. Je kunt wel gebruik maken van de verbinding naar internet en surfen naar andere internetpagina's. Meer informatie tijdens deze werkzaamheden is te vinden op Teletextpagina 444 van SBS 6. Onze excuses voor het ongemak.
Spreekt voor zich hé....
morgen, zondag 14 januari, is het helaas niet mogelijk gebruik te maken van de diensten van Het Net. Tussen 01:00 uur in de ochtend en ongeveer 16:00 uur in de middag zijn er werkzaamheden aan de noodstroomvoorziening van ons serverpark in Groningen. Je kunt wel gebruik maken van de verbinding naar internet en surfen naar andere internetpagina's. Meer informatie tijdens deze werkzaamheden is te vinden op Teletextpagina 444 van SBS 6. Onze excuses voor het ongemak.
Spreekt voor zich hé....
Kunnen die stinkerds dan niet gewoon even een bericht sturen aan hun onderdanen? Dat lukt ze anders ook altijd best. Ik ga toch niet elke dag op de site kijken om erachter te komen of er toevallig nog onderhoud gepleegd gaat worden!
Pagina: 1