Toon posts:

msi 865pe 12 volt

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen ik heb een probleem met msi 865pe moederdord ik heb al drie keer een nieuwe voeding gekocht maar hij lees bij pcarlet de 12 volt niet goed uit drie keer het zelfde rond de 11.24volt weten jullie meschien hoe ik dat op kan losen?

alfvastdankt

groetjes stephan

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 00:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Heb je de mogelijkheid om je voeding met een multimeter even door te meten want na drie voedingen lijkt het mij een probleem wat aan je moederbord zou kunnen liggen.

Het lijkt mij namelijk sterk dat alle drie die voedingen gaar zijn

Powered By C8H10N4O2

Verwijderd

Kluk-Kluk schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:56:
Het lijkt mij namelijk sterk dat alle drie die voedingen gaar zijn
dat lijkt mij zeer onwaarschijlijk hoor!

maar meet inderdaad eens de voeding met een multimeter, en als de spanningen binne de specificaties van maximale toegestane afwijking liggen is er geen enkel reden om te panikeren.
Werkt de pc overigens goed?
Als de pc goed werkt, is er in de eerste plaats eigenljk nooit een reden geweest om 3 nieuwe voedingen te kopen.
Welke voedingen heb je nu overigens bijgekocht, welke was de originele, en wat zijn de overige specs van je systeem?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Oi! Heb je BalusC al gemaild nav je eerdere twee topics hierover? Nee, dacht het niet...

Zelfs een ezel stoot zich geen twee keer aan hetzelfde steen, helaas is dat hier wel het geval. Als je op GoT wenst te posten, dien je je aan de GoT Huisregels te houden. Daar hoort bij dat je eerst zelf op onderzoek moet gaan en dingen moet proberen en als je een topic opent, te vermelden wat je gezocht en geprobeerd hebt en daarbij volledige specs te vermelden.

Hier geeft een of ander raar programma een voor jou vreemd resultaat en heb je niet eens een ander programma geprobeerd (maar wel drie nieuwe voedingen gekocht :X )...

Maar goed, topic zonder overleg heropenen na slotje is vragen om nieuwe slotje. Bij deze.

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 30-07-2005 13:26 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.