Toon posts:

Afspelen video bestand geen goede kleuren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb sinds gisteren mijn computer geformatteerd.. en nu na het installen van ongeveer alles (ook divx + mediaplayer 10) merk ik dat ik als ik een filmpje afspeel de kleuren ontbreken lijkt wel 16 kleuren + veel wit achtig erdoor. op 1 of andere manier krijg ik hem niet te zien met print screen. als ik het plak krijg ik gewoon de mediaplayer te zien maar met zwart beeld en geen filmpje.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Vriendelijk bedankt.

edit: 1 ding wat mij ondertussel is opgevallen is dat ik 3 films afspeelde en dan was het eerste deel wazig, 2e deel was normaal en het 3e deel weer wazig :/

maar als ik ze dan weer apart afspeel zijn ze altijd wazig :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 09:48 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Laat me raden, je hebt.

1. Een Nvidia Videokaart en
2. De nieuwste drivers geinstalleerd die je maar gedownload had na het formatteren :P

Dit is een bekend prob met de nieuwste drivers, wat je kunt proberen (en hier hielp) is naar de geavanceerde eigenschappen van je beeldscherm gaan en hier de nvidia tab aanklikken.
Dan bij color correction "apply color changes to" op all zetten en dan op apply drukken.

Zou het weer goed moeten zijn. zo niet kun je altijd nog een downgrade van de driver proberen.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09
Ik heb hetzelfde probleem, maar heb een Ati Mobility Radeon in mijn laptop hangen, ipv Nvidia-spul. Ik heb zelf het idee dat het aan de DivX codec ligt, maar hoe kan ik dat controleren?

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 09:50:
Laat me raden, je hebt.

1. Een Nvidia Videokaart en
2. De nieuwste drivers geinstalleerd die je maar gedownload had na het formatteren :P

Dit is een bekend prob met de nieuwste drivers, wat je kunt proberen (en hier hielp) is naar de geavanceerde eigenschappen van je beeldscherm gaan en hier de nvidia tab aanklikken.
Dan bij color correction "apply color changes to" op all zetten en dan op apply drukken.

Zou het weer goed moeten zijn. zo niet kun je altijd nog een downgrade van de driver proberen.
Je hebt helemaal gelijk, Het werkt perfect.

Hartstikke bedankt!