Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit ?

Dat je via de speakers en microfoon van de pda handsfree kan bellen dmv bluetooth naar je foon.

:7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:58
handig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Hier ben ik dus ook reuze benieuwd naar! Iemand ideen? Bestaat er software die dit kan voor Windows Mobile? (2003/2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:16
Zoiets lijkt mij nou ook ideaal, ga dit toppic zeker in de gaten houden. Maar ik vrees dat er (nog) zo'n applicatie niet bestaat. Aangezien een tijd terug deze vraag ook al gesteld is en er geen bevestegend antwoord gegeven kon worden.
PDA Als carkit/headset gebruiken
Jammer, maar misschien komt er nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
lithoijen schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:17:
Zoiets lijkt mij nou ook ideaal, ga dit toppic zeker in de gaten houden. Maar ik vrees dat er (nog) zo'n applicatie niet bestaat. Aangezien een tijd terug deze vraag ook al gesteld is en er geen bevestegend antwoord gegeven kon worden.
PDA Als carkit/headset gebruiken
Jammer, maar misschien komt er nog iets.
volgens mij heb ik dit wel eens voorbij zien komen op het pocketinfo forum, zoek daar even en deel het met ons (8>
www.pocketinfo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik heb zo'n idee dat dit is wat ik zoek.... http://www.pocketpresence.com/rvgsm.asp

Maar ik wil eerst weten of het echt werkt op mijn PDA (iPaq hx2490 WinCE 2005 + nokia 6600) voordat ik iets ga kopen. Ik kan geen trial vinden. Iemand???

edit: Running Voice is het keyword! Ik had een trial gevonden (in een /index of), maar die doet mijn Windows movile 5 zo'n beetje crashen. Probeer m d'r nu weer af te krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Bram77 op 11-11-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Nog iets wat zou kunnen werken?
Ik krijg het nog niet aan de praat/geinstalleerd op mijn 2005 installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 13:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Bram77 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:49:
Ik heb zo'n idee dat dit is wat ik zoek.... http://www.pocketpresence.com/rvgsm.asp

Maar ik wil eerst weten of het echt werkt op mijn PDA (iPaq hx2490 WinCE 2005 + nokia 6600) voordat ik iets ga kopen. Ik kan geen trial vinden. Iemand???

edit: Running Voice is het keyword! Ik had een trial gevonden (in een /index of), maar die doet mijn Windows movile 5 zo'n beetje crashen. Probeer m d'r nu weer af te krijgen.
Zou je eens een link kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

De manual van Running Voice staat hier http://www.pocketpresence.com/pdf/rvgsm200userguide.pdf

En op GOT heeft iemand het al werkend T610+Ipaq2210+runningvoice

Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen over het bestaan van p2p netwerken en de mogelijkheden daarvan ;)

Verder schijnt v2 alleen met Ericsson phones te werken volgens de FAQ op de website die je aangeeft
Running Voice GSM 2.0 only supports Bluetooth headsets when connected to an Ericsson BT phone.
en nog een duitse quote uit een review
Wichtiger Hinweis: Zugeschnitten ist Running Voice GSM allerdings auf Sony Ericsson Handys und Headsets. Für alle anderen Geräte (z.B. von Nokia) gilt ein sehr, sehr eingeschränktes Leistungsangebot, da man es nur im passiven Modus betreiben kann.

[ Voor 56% gewijzigd door jeanj op 12-11-2005 09:47 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Laat ik dan net een nokia hebben :( Maar eens kijken of ik versie 3 kan vinden als trail en deze uit kan proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 20:27
Euhm, waarom zet je je telefoon niet op speakerstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

Skaah schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 10:09:
Voor zover ik weet horen ze je dan erg slecht aan de andere kant met veel telefoons.
Met die van m'n werk toch. Leg ik hem op het dashboard in handsfree mode, horen ze je amper.

* DinX zoekt ook zoiets voor de PDA. Dat microfoontje is heel wat gevoeliger.

[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 12-11-2005 10:11 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Bovendien, ik gebruik mijn PDA voor Tomtom. Er zit dus zowiezo al een houder+lader in mijn auto voor mijn PDA. Ik vind het wat overdreven en in de weg zitten om er ook nog houder voor mijn telefoon in te laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Skaah schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 10:09:
Omdat mijn telefoon dat niet heeft.

Heb net Versie 3.1.1 op de PPC gehad en met mijn telefoon kan ik hem niet gebruiken in de handsfree modus :( Kan wel de telefoon aansturen om te bellen maar dat heeft voor mij geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik heb ook software gevonden waarmee ik kan bellen vanaf mijn PDA naar mijn tel., maar ik heb dan enkel geluid op mij telefoon. Ook niet de oplossing dus. Ik wil echt het geluid uit mijn PDA krijgen en de mocrofoon van mijn PDA gebruiken om te spreken.
Pagina: 1