Toon posts:

Foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik mijn pc start komt er in het begin een scherm: Kan C:\Windows\Nail.exe niet vinden, hoe kan ik dit ongedaan maken? ps: heb zelf overal al op gegoogled maar kom er echt niet uit.

PS: op http://www.wincustomize.com/ kun je allemaal dingen downloaden om je uiterlijk te veranderen (deskop etc boot-up screen etc etc.) hoe kun je die dingen die je download installeren? heb je daar een speciaal programma ofzo voor nodig? _/-\o_

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-08 15:10
Mits die Nail.exe niet een of ander programma voor een geluidskaart, toetsenbord of weet ik veel wat voor een handigheidje is dan is het waarschijnlijk spyware die nog in je opstart-sequence staat maar al wel (gedeeltelijk) verwijdert lijkt te zijn. Kijk even met msconfig of in je register wat er allemaal gestart wordt. Herstel dus of het bestand of gooi het uit je opstart-sequence.

[ Voor 8% gewijzigd door Gody op 30-07-2005 01:09 ]

Verwijderd

nail.exe in google intypen levert dit op:

http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1648516.htm

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

verwijder het gewoon met hijackthis ?

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-08 05:38
Dit klinkt als dat er nog een registersleutel staat die verwijst naar dit bestand wat niet meer bestaat.

Doorzoek het register van Windows ( Start --> uitvoeren --> Regedit) met als zoekterm nail.exe. Wis iedere sleutel die verwijst naar nail.exe. Voordat je een sleutel wist exporteer deze dan --> klik rechts en kies exporteer en sla het op. Dit exporteren is uit voorzorg. Schoffelen in het register dient immer met beleid te gebeuren.

Een andere oplossing zou zijn een paar scans uit te voeren met antivirus programma en een paar spyware scanners (Ad Aware, Spybot Search and Destroy en Microsoft Antispyware beta).

Verwijderd

Topicstarter
oke harstikke bedankt allemaal, denk dat het gelukt is. Kan mijn pc nog niet opnieuw opstarten omdat ik mijn harde schijf aan het defragmenteren ben. Maar weet iemand nu ook hoe dat moet met die http://www.wincustomize.com/ om bestanden te downloaden??

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand dit?

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 09:06

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

superkick? Weet je wel hoe laat t is???????/ Geduld is een schone zaak.Ik moet ook naar bed :Z :Z

Waarom? Omdat het kan!!

Verwijderd

Topicstarter
Lolhozer schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:47:
[...]

superkick? Weet je wel hoe laat t is???????/ Geduld is een schone zaak.Ik moet ook naar bed :Z :Z
haha ja LAAT.., maar ben nu met me pc bezig en die anderen gaven ze ook snel antwoord op, dus ben nu beetje ongeduldig. Ik hoop dat u mijn oprechte excuses aanneemt :9

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

mjah,

TEn eerste - kicken is niet toegestaan binnen 24 uur :)

Daarnaast mis ik in je topic toch wel een aantal zaken die essentieel zijn:

- Een topic titel die enkel 'Foutmelding' bevat zegt natuurlijk helemaal niets over je topic - op deze manier zou je elke dag in Software Algemeen 50 topics hebben staan met de titel "Foutmelding" - dat kan natuurlijk niet. Doe gewoon even moeite voor een goede topic titel.

- Een goede omschrijving van je probleem - exacte foutmeldingen, extra randinformatie zoals welk OS je draait, sinds wanneer je het probleem hebt, e.d.

- Een overzichtje van wat je zelf al geprobeerd hebt. Een "Ik heb gegoogled en niets gevonden" kan je beter weglaten dat helpt echt niet mee aan een topic. Wat we juist wel verwachten is dat je aangeeft waar je zoal eens op gezocht hebt, wat daar de zoekresultaten van waren die je verder onderzocht hebt en wat daar niet werkte aan die zoekresultaten. Hetzelfde geld voor de GoT search.

Al met al is er zo veel mis met je topic dat ik het ga sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.