DPC Aardappellan

Pagina: 1
Acties:
  • 1.253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Een aantal jaar is er aardappellan georganiseerd waar vele DPC-ers kwamen. Vorig jaar is deze helaas door omstandigheiden niet doorgegaan maar dit jaar is ie er weer.

Wanneer je er naar toe wil kan je hieronder lezen hoe je je kan aanmelden. (waarschijnlijk hebben een aantal mensen deze mail al in hun mailbox gehad ;) )
Hallo Allemaal,

Na een jaar van afwezigheid (door peroonlijke omstandigheden) gaat hij dit jaar toch door, de AardAppelLan 2005 (voorheen, voor de oude bezoekers onder ons, de DPC-lan) staat voor het weekend van 13 aug. op de agenda.
Alles bij elkaar is het mogelijk kort dag, zijn er mensen op vakantie, gaan er mensen op vakantie en/of zijn er al andere plannen gemaakt maar er zijn altijd wel mensen die tijd (vrij maken) en zin hebben om te komen.

De Lan begint vrijdag 13 aug. om 15:00 en eindigd op zondag 15 aug. om ca.
17:00/18:00. Plaats van handellen is zoals altijd de aardappelschuur te Emmeloord en er is plaats voor MAX. 80 gamers.

Je bent dus vrijdags vanaf 15:00 welkom of dan ook al de aggregaat, het netwerk en alle servers al draaien kunnen we nog niet beloven maar we gaan er wel voor. Er is/wordt dit jaar voor een andere levercier gekozen, we hopen dan ook dat de problemen met de aggregaat in 2003 tot het verleden behoren. Slapen kan je zoals altijd in de schuur zelf (in een slaapgedeelte, slaapspullen zelf meenemen) of mogelijk in een zelf meegebrachte tent op het gazon in de tuin. Neem aub. geen bungalowtent mee als je er maar met 1 of 2 man in gaat slapen de ruimte is toch redelijk beperkt en er zijn andere mensen die ook een eigen tent op willen/gaan zetten. Neem je wel een grote tent mee omdat je niet een kleinere heb en er mogen ook andere mensen in plaats nemen, zeg het dit ons dan en maak het zeker bekend op het forum, dan kunnen wij er ook geen problemen mee hebben.

Opmerking voor de mensen die in het slaapgedeelte in de schuur plaats willen/gaan nemen:

Om een bepaalde tijd (bekijken we van dag to dag) zal iedereen zich moeten aanpassen en de herrie in de schuur moeten beperken zodat de mensen die daar gaan slapen ook kunnen slapen. MAW. om een bepaalde tijd boxen uit en koptelefoon op! Er zal door Goingin in de aardappelschuur weer voor muziek gezorgd worden, dus de installaties en/of gettoblasters kunnen thuis gelaten worden. Deze installatie zal zich ook als de (slaap)tijd rijp is aangepast/uitgezet worden.

Op http://aardappellan.isgek.com kan je de (tijdelijke) homepage (en natuurlijk ook het forum) vinden en natuurlijk jezelf aanmelden voor de AarAppelLan 2005.

Om ook de oude/trouwe bezoekers van de AardAppelLan (voorheen DPC-Lan) uit te nodiggen hebben we de, voor ons bekende, emailadressen uit 2003 gebruikt. Het kan dus zo zijn dat deze email mogelijk naar emailadressen gestuurd is/wordt welke niet meer bestaan. Heb jij deze email wel ontvangen en je weet dat je vrienden van emailadres veranderd zijn stuur hem even door en breng hun ook op de hoogte (kan nooit kwaad).

Tot over een paar weken... :D

Cya,

NINjak & Goingin (AardAppelLan Crew)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Great, ik ben dan helaas op vakantie. Volgende keer zijn we er weer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Interessant .. * Jive bookmarkt de thread voor latere studie

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, eindelijk een dpc lan, ga ik net die dag op vakantie :| Dis echt balen, volgende keer eerder aankondigen jongens! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:51
Schiet lekker op zo. Volgens mij plannen jullie die vakantie expres allemaal zo in :P Maar dat komt goed, ik noteer de namen, en o wee als jullie volgend jaar weer niet kunnen :( ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:47

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

shit nu moet ik kiezen aardappellan of paintballen.
tja ik moet altijd kiezen van me ouders....
hier moet ik toch ff een weekje over na denken.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh iisschots vraagje,

Mag ik ook iemand meenemen :?

Weet je, ik kan goed kijken en mijn zoon van 14 kan schijnbaar zeer goed gamen (afgelopen LAN party horende).

Is deze combinatie / mijn verantwoording ook toegestaan onder het mom geef de jeugd een kans.

Even een reactie graag _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Voor zover ik weet zit er geen bepaalde leeftijd aan vast. En 14 jaar is een redelijk normale leeftijd voor een lan :)

edit:

Ik denk zelf dat ik alleen de zaterdag zal komen. Kan helaas het hele weekend niet.

[ Voor 71% gewijzigd door iisschots op 30-07-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Switcher bedoelt denkik dat zijn zoon geen DPC'r is :P

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dat maakt helemaal niet uit. Op die lan komen ook een aantal mensen die niet lid zijn van DPC. Dus kan gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

ik kan bevestigen dat dat kereltje lekker kan knallen achter een pc! hehe :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Knallen = Gamen = Less Idle CPU-Time

Foei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 16:44

Adm.Spock

Duik-Aap

iisschots schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:25:
Dat maakt helemaal niet uit. Op die lan komen ook een aantal mensen die niet lid zijn van DPC. Dus kan gewoon :)
* Adm.Spock is het met iisschots eens

Het is een social event, en mischien raken er mensen enthousiast over DPC, dus ik denk dat je daar idd niet moeilijk over moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustMe_ schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:07:
ik kan bevestigen dat dat kereltje lekker kan knallen achter een pc! hehe :D
Dus berg je maar, heb hem onder mijn naam aangemeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 13:52:
[...]

Dus berg je maar, heb hem onder mijn naam aangemeld 8)
Kom je zelf ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, ooggie in het oog houden dat ie jullie niet allemaal inmaakt Ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Stuur die zender van de mail eens een antwoord dat ze eerst een degelijke foutloze mail sturen voor ik overweeg om naar zo een lan te gaan. Als de organisatie evengoed lans organiseert als mails stuurt :'(

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Blue_man schreef op zondag 31 juli 2005 @ 10:52:
Stuur die zender van de mail eens een antwoord dat ze eerst een degelijke foutloze mail sturen voor ik overweeg om naar zo een lan te gaan. Als de organisatie evengoed lans organiseert als mails stuurt :'(
En sinds wanneer zijn de organisatievaardigheden af te lezen aan het aantal spelfouten in een e-mail? Er staan inderdaad wat spelfouten in, maar het is niet dat de mail onleesbaar is en de boodschap is lijkt mij gewoon overgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owjah, vind t heel knap dat de lan op vrijdag 13 augustus begint en niet op zaterdag 13 augustus ;)
Bij mij valt de 13e echt op een zaterdag ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Morax schreef op zondag 31 juli 2005 @ 12:35:
[...]

En sinds wanneer zijn de organisatievaardigheden af te lezen aan het aantal spelfouten in een e-mail? Er staan inderdaad wat spelfouten in, maar het is niet dat de mail onleesbaar is en de boodschap is lijkt mij gewoon overgekomen :)
Sorry, ik moet je gelijk geven. Het zijn niet alleen spelfouten
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:06:
owjah, vind t heel knap dat de lan op vrijdag 13 augustus begint en niet op zaterdag 13 augustus ;)
Bij mij valt de 13e echt op een zaterdag ;)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Blue_man schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:34:
[...]

Sorry, ik moet je gelijk geven. Het zijn niet alleen spelfouten

[...]
Okee, nu zeg ik niets meer :P

Edit:
Ik zal trouwens wel ff doorgeven dat hij er voortaan even goed de tijd moet nemen om zo'n mail te tikken :)

Edit2:
Verder zit het qua organisatie gewoon goed hoor. Als je niet wil komen aan de hand van de fouten in de e-mail is dat jouw keus, maar ik vind dat zelf een ongegronde reden.

[ Voor 43% gewijzigd door Morax op 01-08-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik en mijn taalvouten ;)

Toch even wat verklaren, die email was tijdens het werk snel in elkaar gezet om mensen snel op de hoogte te brengen aangezien het al erg kort dag was. Die email was dus niet bedoeld voor het "grote" publiek, hoewel op deze manier mensen toch op de hoogte zijn gebracht van de LAN.

Als aan de hand van wat taalfouten iemand weet hoe ik in elkaar zit is dat heel knap. Ik zou zeggen kom op de LAN kijken of je het dan ook bij het rechte eind heb. :D

De AardAppelLan (voorheen DPC-lan) is voor "iedereen" vrij toegankelijk. Hoe oud je ook ben, van welke club je wel of niet lid ben en wat dan ook. We vragen normaal en gezellig gedrag van je meer niet, aan geen andere toelatingseisen hoef je te voldoen.

Cya NINjak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wanneer begint de lan? Vrijdag de 12e of zaterdag de 13e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Het begint in ieder geval de vrijdag, en eindigt die zondag erna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, de LAN begint gewoon (en zoals bijna altijd) op een vrijdag.... (voor de duidelijkheid) op de 12de dus. Dat ik er een datum naast zat is niet netjes maar ik heb altijd wel over de vrijdag (en weekend) gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een toegangs bedrag bekend :?

Overboeken duurt altijd even via bank of giro, anders staat iedereen bij de deur te betalen straks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh laat maar, zie dat het dit jaar jammer genoeg weer nie gaat lukken en de Aardappellan 2005 is afgeblazen.

http://www.isgek.com/dpc-forum/viewtopic.php?t=20

Rustig zoon :'( (aai over de bol), ja ja je wilde graag luitjes inmaken enzo.

Uhhh, volgend jaar maar beter hoop ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive had geen afwachtende houding, maar een verbouwing in zijn huis die uitgelopen is en eerst af moet en daardoor niet kan komen, maar ik kan me daarentegen ook niet voorstellen dat er mensen zijn die op mij zaten te wachten om zich in te schrijven.

Jammer dat het niet doorgaat, mischien als het een maand later was geweest het voor iedereen ook makkelijker uitkwam, want dan had je iig geen last gehad van mensen die vakantie's geboekt hadden in die periode.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
!Opgelet! Hier is nogal diep gegraven!

Als je ouder word kijk je wel eens terug op het verleden...

Dat is de samenvatting van hetgeen waar ik gisteren in terecht kwam, een verhaal van vroeger waaraan je leuke herinneringen hebt en dan op een zoektocht gaat. En zo kom je dan weer op tweakers terecht, waar het allemaal begon.
Ik heb helaas helemaal geen foto's meer lokaal en online kunnen vinden van deze 3 lanparty's die ik vroeger heb georganiseerd bij mijn ouders en toch lijkt het mij leuk daar nog eens iets van terug te zien. Misschien dat oude bekenden van hier toevallig voorbij komen en nog iets hebben? :)

Misschien heb ik zelfs het geluk dat er nog mensen reageren die zich nog iets kunnen herinneren van deze lanparty('s), who knows?

Bedankt voor de leuke tijd, de herinneringen staan diep in mijn geheugen gegraveerd en steeds als ik de bewuste schuur binnen loop zie ik het weer voor mij :)

[ Voor 2% gewijzigd door Goingin op 23-02-2017 14:02 . Reden: !...! ]

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:57
Oef, dat waren nog eens LAN parties.. Ouwe schuur, matje op de grond, generator buiten de deur en gaan! :D Zoveel UT'99 gespeeld en films ge.. erm.. geleend.

Helaas heeft geen enkele foto uit die tijd het overleeft op mijn data schijven, maar als iemand nog iets heeft, zie ik het ook graag weer terug!

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
Helaas...

Ik heb er nog wel eens aan gedacht nog een editie te organiseren alleen dat was niet te realiseren door "life".
Het lijkt mij trouwens wel leuk om nog eens wat oude bekenden te spreken, zal wel met de leeftijd te maken hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 09:13

Ercewee

a.k.a. K

Ouwe koeien e.d.

Ik ben er geweest, 2002 zo ongeveer.

Geen fotos.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Over ouwe koeien gesproken... Hee Ouwe koei! :)

Ik was daar ook ergens rond die tijd (2002 ofzo). Kan me de clan ToeT, Coldfusion en koeienauto van Division Brabant(?) ook nog wel herinneren.

Frietje halen in Emmeloord met wat blikken bier. DotA spelen.
Erg leuke tijd.

Geen foto's dat ik me kan herinneren. Weet wel dat de aggregaat er mee ophield, dus op tijd naar mn slaapzak geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door Cow_tipping op 24-02-2017 21:29 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 09:13

Ercewee

a.k.a. K

* Ercewee zwaait naar Cow_tipping.

Dat haperende aggregaat zal in 2003 zijn geweest.

edit:
* Ercewee zwaait naar FragFrog.

[ Voor 20% gewijzigd door Ercewee op 26-02-2017 20:41 ]

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2017 20:53 . Reden: Dubbele account ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Ik zal eens op mijn pc kijken. Volgens mij heb ik er nog wel foto's van. Zal vanavond ook aan NINjak vragen of hij nog foto's heeft (zullen wel ergens op de NAS staan).

2002 99 pics
2003 210 pics

Enne...FF...ga van mijn strand af!

[ Voor 11% gewijzigd door Dol_Fijn op 01-03-2017 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

* Cow_tipping zwaait naar Wendy. :w

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

* Dol_Fijn zwaait terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:18
Cow_tipping schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:28:
Over ouwe koeien gesproken... Hee Ouwe koei! :)

Ik was daar ook ergens rond die tijd (2002 ofzo). Kan me de clan ToeT, Coldfusion en koeienauto van Division Brabant(?) ook nog wel herinneren.
Die auto was toen nog van Division Eindhoven Division Brabant inderdaad. Heintje! reed daar in rond. Kan er helaas geen foto meer van vinden :X

[ Voor 9% gewijzigd door Witlof op 03-03-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:56
Misschien weer eentje organiseren?

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Gheghe, de bejaardensoos van DPC komt tot leven _O-

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:47

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

ik voel mij nog niet bejaard :D

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:23

jeroenathome

Een regel tekst

Moeten we rekening houden met parkeerplaatsen voor rollators of zal het meevallen? :+
Afbeeldingslocatie: http://www.gran-canaria-insider.info/attachment.php?attachmentid=1174&d=1331829197

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

* Dol_Fijn voelt zich met 42 nog niet bejaard

De rollator zit dan ook nog in de verpakking >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Dol_Fijn op 06-03-2017 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik zou me tegenwoordig na een nachtje Aardappellan wel degelijk bejaard voelen.
Gelukkig is mijn pc weer luchtkoeling dus minder zwaar dragen dan 13 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
Ik voel mij wel een stuk ouder na de foto's die ik laatst terug zag van mijzelf :P
Inmiddels staat er op mijn tag ook alweer 35 namelijk :)

Echt he, ik begin nu serieus te overwegen nog een keer weer een lan te organiseren. Al is mijn pc niet helemaal met de tijd meegegaan en hang ik tegenwoordig meestal op de Xbox.
De desbetreffende schuur word al heeeeeel wat jaren niet meer gebruikt voor aardappels en zou zomaar weer beschikbaar gemaakt kunnen worden...

Keuze's keuze's..

Andere suggesties zijn natuurlijk welkom :*)
Dol_Fijn schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:54:
Ik zal eens op mijn pc kijken. Volgens mij heb ik er nog wel foto's van. Zal vanavond ook aan NINjak vragen of hij nog foto's heeft (zullen wel ergens op de NAS staan).

2002 99 pics
2003 210 pics

Enne...FF...ga van mijn strand af!
Eyyyyy!!!
Ik ben erg benieuwd naar die foto's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:18
Als we dan toch over ouwe koeien hebben en iets met foto's, weten jullie dat DPC ook een eigen darttoernooi heeft gehad? Ondertussen al bijna 10 jaar geleden :X

Check: https://www.facebook.com/...&album_id=307994759254883

[DPC] Darttoernooi
[DPC]Darttoernooi: het verslag met foto's !!

@Mobster onze enige eigen DPC Dartkoning _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Witlof op 08-03-2017 16:27 ]

Pagina: 1

Let op:
[html][norml][/norml][/html]