Toon posts:

linksys router+wlan i.cm. speedtouch

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Heb vandaag een linksys breedband router+wlan aangeschaft omdat ik een laptop heb waar draadloos op zit. Normaal gesproken maak ik verbinding met internet via de speedtouch. De speedtouch zit weer aangesloten op een switch. Nou wil ik de linksys ook op de switch hebben voor het wlan gebeuren alleen krijg het nog niet voor elkaar weet niet prcs wat ik allemaal in moet stellen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en mij verder kunnen helpen?

Ik zat ook te denken om de speedtouch weg te doen en alleen de linksys over te houden. Alleen de kabel vanuit de meter kast naar de speedtouch heeft een rj-11 conector en de linksys moet een rj-45 conector zou ik dan eventueel ook een rj-45 aan de kabel kunnen zetten en gelijk de kabel van uit de meterkast aan kunnen sluiten op de linksys?

Ik weet dat ik beter een accespoint had kunnen kopen maar ben te eigenwijs geweest en heb te snel mijn beslising genomen, maar ik wil het wel graag aan de praat krijgen met de breedband router van linksys...

Ik hoop dat iemand mij verder op weg zou kunnen helpen.

Vr. gr.
Geert

Ik heb trouwens een adsl verbinding van wanadoo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 18:51 ]

Verwijderd

Je Linksys heeft GEEN modem. Een RJ-45 stekker aan je telefoonkabel zetten zou ik dus niet doen als je je Linksys nog wilt gebruiken daarna.

Verder is dit al veel vaker behandeld. Zie [search=router achter router].

Dit topic is gesloten.