Toon posts:

[gezocht] 100 digitale camera's

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben voor 2 dagen op zoek naar 100 digitale camera's per dag! Valt flink tegen om dat te regelen. Weet iemand toevallig een adres waar je deze kunt huren? Alle grote cameramerken zijn al gebeld maar met een negatief resultaat. Dus kan iemand me hierbij helpen?

Verwijderd

uuh wel offtopic, maar waarvoor?

Verwijderd

Topicstarter
Moet gebruikt worden voor een actie waarbij personen worden gefotografeerd en daarna hun foto kunnen bekijken op het internet.

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:30:
Moet gebruikt worden voor een actie waarbij personen worden gefotografeerd en daarna hun foto kunnen bekijken op het internet.
Daarmee weten we nog niets :)
Kun je er niet 100 kopen en ze dan over de duur van je event afschrijven?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 18:30:
hmm call me stupid, maar je kan met 2 camera's ook 100'en foto's maken, daar heb je niet 100 camera's voor nodig 8)7

Je vergeet ook te vermelden wat voor camera's je zoekt. 100x dSLR, 100x entry-level digicam, 100 verschillende cameras? 100x hoeveel geheugen? etc etc

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
voor die matrix achtige 3d filmpjes toevallig?
of misschien wel niet.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Verwijderd

100 stuks, dat betekent waarschijnlijk zo simpel mogelijke cameraatjes, zodat je niet 100x hoeft uit te leggen hoe de zoom werkt, wat witbalans is, etc.? En voor 'bekijken op het internet' zou zelfs een resolutie van 640 x 480 voldoende zijn? En het is niet erg als die toestellen maar 2 dagen meegaan? :)

Trust heeft nog wel van die cameraatjes in het assortiment, voor € 39,95 advies. En op http://www.trust.nl/press/contact/sponsoring/ hebben ze zelfs een heus formulier voor sponsoring aanvragen! Een poging waard, lijkt me...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan natuurlijk ook op zoek naar 2x50, 4x25, 5x20, 10x10 etc. Of kijken of je ze kan aanschaffen met de afspraak dat ze door de verkoper weer teruggekocht worden (minus een bepaald bedrag) voor elke camera die dan nog in goede staat is.

Verwijderd

Topicstarter
Verkopers zijn niet echt geïnterreseerd in terugkopen. De camera's zijn dan toch 2de hands dus dan krijg je er zeer weinig voor terug.

Het probleem is dat de camera's een professionele indruk moeten maken. Dus een paar fluttoestellen aanschaffen is geen optie.

Dus ik hoop dat iemand toch nog een adresje weet waar je zoiets kunt huren. Alhoewel een sponsordeal met Trust inderdaad ook wel goed klinkt!

Verwijderd

Met 10 toestellen kom je ook een heel eind :P

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb eigenlijk totaal geen idee voor wat voor soort evenement het gehouden wordt. Als het vrij grootschalig is, dan moet je het natuurlijk zo brengen dat jij juist wat voor hún te bieden hebt. Je geeft hun de mogelijkheid om promotie te maken voor hun apparatuur en op die manier hun producten dus in de spotlight te zetten. Deze promotie is geheel kosteloos en het enige wat zij moeten doen is zelf 100 camera's meebrengen. ;)

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 13:19
is er niet iets in de trend van weggooi cameraa'jes? Zoals die vroegere met fotorolletje?

en anders die kopen en met ontwikkelen vragen of ze ze op cd zetten.. kan je ze vervolgens weer uploaden :)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 10:46
Sendar schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 18:57:
is er niet iets in de trend van weggooi cameraa'jes? Zoals die vroegere met fotorolletje?
zoals bovengenoemd... trust cam's, die kun je na die 2 dagen wel weggooien. :X

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:39:
... Dus kan iemand me hierbij helpen?
Voor dergelijke requests is een forum als FG niet bedoeld, helaas. Vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.