Als alle dieren en mensen van de aardbodem zouden verdwijnen, wat gebeurt er dan? Komen over miljarden jaren ofzo weer langzaam mensen uit bacteriën te voorschijn of blijft de aarde een grote vlakte met alleen maar planten en zee?
Verwijderd
ik zie niet in waarom de evolutie zich niet nog een keer zou herhalen. die kans is er zeker.
Of de evolutie de zelfde zal zijn als deze valt erg te betwijfelen...
eigenlijk vind ik dit een vrij nutteloze vraag trouwens
Of de evolutie de zelfde zal zijn als deze valt erg te betwijfelen...
eigenlijk vind ik dit een vrij nutteloze vraag trouwens
Lees eens een boek over de processen die betrokken zijn bij het ontstaan van eencellig leven en je ziet dat de basiselementen voor zulk leven nog steeds (ook dus op dit moment) worden gevormd. Er ontstaan (voor zover we weten) geen nieuwe eencelligen uit deze stoffen, omdat deze al snel door andere organismen worden opgenomen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dan begint vroeg of laat het hele liedje weer van voor af aan denk ik.
"I sit in my room and imagine the future."
Boel gaat niet opnieuw beginnen, de aarde heeft al een kans gehad.
Over een miljard jaar doet de zon heel erg anders en zal leven op aarde nooit op dezelfde manier kunnen rondlopen als nu.
Pech, maar de zon geeft gewoon geen 2 aanlooptijden.
Over een miljard jaar doet de zon heel erg anders en zal leven op aarde nooit op dezelfde manier kunnen rondlopen als nu.
Pech, maar de zon geeft gewoon geen 2 aanlooptijden.
De zon implodeert, door de zwaartekracht die daar door ontstaat komt de aarde of in een ander universum of wordt weggeslingerd. En de boel op aarde is dan toch al zo verziekt dat er alleen nog gemuteerde enge wezentje kunnen leven.
Met een jaar of 15000 al denk ik dat de gemuteerde wezentje de aarde overwelmen.
Met een jaar of 15000 al denk ik dat de gemuteerde wezentje de aarde overwelmen.
Make everyday a good day!
LOL@coolgoza 2. 
Wat een onzin.
De zon implodeert gedeeltelijk, de rest wordt weggeslingerd, daarbij ontstaat geen zwaartekracht (hoe kan zwaartekracht uberhaupt ontstaan?) en de aarde kan natuurlijk niet in een ander Universum terecht komen. Bovendien is alles hier echt wel dood wanneer de aarde in de zon terecht komt als de zon tot een rode reus expandeert.
Lord Daemon
Wat een onzin.
De zon implodeert gedeeltelijk, de rest wordt weggeslingerd, daarbij ontstaat geen zwaartekracht (hoe kan zwaartekracht uberhaupt ontstaan?) en de aarde kan natuurlijk niet in een ander Universum terecht komen. Bovendien is alles hier echt wel dood wanneer de aarde in de zon terecht komt als de zon tot een rode reus expandeert.
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()