Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Ik heb nu wat aan het proberen met de audio gateway van mij gsm (k700i) pocket pc (hp ipaq 5450) en pc.

Het valt op dat ik alleen vanuit de pc de audio gateway tot stand kan brengen. Als ik het met de gsm doe vervalt deze automatisch weer na een seconde (handsfree mode), wat de oorzaak hiervan is weet ik nog niet, heb er nog niet mee bezig geheouden en is ook momemteel niet het probleem.
Als ie met de pc tot stand gebracht werkt alles prima, praten iets slecht, zal wel aan de instellingen liggen

De pocket pc echter heeft wel verbinding alles werkt (ook alleen vanaf pc tot stand gebracht) speelt audio files prima af, maar na een 30 seconden oid, gaat het volume van de ipaq op 0, oftewel er wordt niets meer doorgestuurd. Dat vind ik erg vreemd. Maar het vreemde is dat de ipaq zo'n beetje vast loopt als ik hem weer harder probeer te zetten.

Soft reset is dan de enige optie...

Dus ik wat aan het ronsneuzen in de settings oid, kom niets tegen. Dus de vraag is of dit een bekend probleem is: de audio gateway icm een ppc? En belangrijker; een oplossing.

Dan heeft mij pc bluetooth een audio-gateway en een hoofdtelefoon, wat is het verschil tussen beide? En is het ook mogelijk deze dienst vanuit de ppc te starten, als ik nml browse doe onder blueooth (bij pda) staat alleen netwerk, serial port en file transfer geen audio gateway oid.
De audio gateway van mijn pc is onbeveiligd, oftewel iedereen kan hier op inloggen. Dus daar kan het niet aan liggen (of juist wel????)

Ik maak gebruik van win xp sp2 met een belkin bluetooth cat 1 dongle met de standaard software.

Ik wil nml een gsm bluetooth headset gaan gebruikene icm pda voor op de fiets (omdat de pda op het stuur zit voor tomtom wordt het gebruik van een kabel lastig). Ik weet niet of ieman hier ervaring mee heeft en niet dat ik straks een blueetooth headset heb gekocht welke ik niet kan gebruiken waarvoor ik hem wilde gebruiken

if broken it is, fix it you should