Toon posts:

[2003]kan niet meer inloggen in domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik was bezig met deze tutorial ( [rml][ windows200X]Howto:roaming profiles & redirection & policies[/rml]) over roaming profiles en ik heb een nieuwe user aangemaakt om eens te testen maar ik geraak niet meer op mijn domeincontroller met een andere pc. Kunnen jullie wat tips geven wat ik kan nakijken ofzo ?
Hiervoor ( gisteren) werkte ie perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, mijn zonealarm was de oorzaak ook al had ik die afgezet, hij crascht precies elke keer .

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je inmiddels wel gemerkt zul hebben krijgt men doodleuk "Acces is denied" te zien als men een profile op de server wilt openen. Wel dit heeft te maken met het aspect privacy maar om te kunnen troubleshooten is het soms handig om ook daar rechten te hebben.
Je zult weer in de Group Policy editor moeten en dan de "Add the Administrators security group to roaming users profiles" moeten "Enablen"

Ik heb dit gedaan maar ik kan nog steeds niet binnengeraken in die mappen. Zou die .dat willen veranderen in .man voor is te testen.
Iemand wat ik nog kan doen ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Die policy treedt pas in werking voor profielen die na et toepassen van de GPO worden aangemaakt.
Dus niet voor reeds bestaande profiles, daar zal je met Take ownership (met alle gevolgen vandien) mee moeten werken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device