ik heb een PC met een ASUS moederbord A7V266-E 256 ddr400 geheugen met een AMD 900 processor. De ventilators van processor en de nordbrige (of wat het ook is) die draaien wel. Het lijkt net of zo spontaan op standby springt zonder dat ik daar om vraag. In het begin kon ik de pc normaal opstarten en nog het 1 en ander doen maar nu stopt ie er al mee als windows bijna helemaal is opgestart. Het systeem heeft toch een hele tijd goed gedraaid. Ik heb ook al geprobeerd setupdefaults te laden, dit helpt ook niet.
Verwijderd
Je CPU temp al nagekeken in de Hardware monitor? Dit probleem heb ik ook een tijdje gehad, en was opgelost na de dikke stoflaag van de koeler vegen en nieuwe koelprut eronder gooien..
Ik heb i.i.g. pasta tussen de koeler en processor gesmeerd en het koelblok schoongemaak, echter hierna was het probleem niet verholpen, nu heb ik momenteel de floppydrive losgekoppeld, en nu gaat het goed. Het klinkt wat vreemd en het is me niet helemaal duidelijk of het aan de floppy ligt, ik zal hem nog weer eens aansluiten en kijken wat er gebeurd.