Help! Zit met een probleem
Was ik eenmaal leuk aan het levelen naar me volgende rank, sluit ik het spel af, start ik hem later op de dag weer op, kom ik ineens op geen enkele ranked server meer!
Constant als ik verbind, laad hij de map, komt het join game icoontje onderin te staan en springt hij terug naar me serverlijst en krijg ik vervolgens de melding dat ik niet kan connecten omdat volgens het spel ik van alles heb gemodificeerd en alleen met de originele versie kan spelen, nou aangezien ik verder niks heb verandert snap ik het niet, heb hem al eens opnieuw geinstalleerd maar dit mocht ook niet helpen, snap er helemaal niks van... Misschien dat het aan punkbuster kan liggen ofso
Maar aangezien daar verder ook niks over te vinden is
Iemand die me hier mee kan helpen
Was ik eenmaal leuk aan het levelen naar me volgende rank, sluit ik het spel af, start ik hem later op de dag weer op, kom ik ineens op geen enkele ranked server meer!
edit:
Kheb zojuist gekeken of het aan punkbuster lag maar dat is het dus ook niet, heb nieuwe files van punkbuster geprobeert maar dit mocht dus ook niet helpen...
Kheb zojuist gekeken of het aan punkbuster lag maar dat is het dus ook niet, heb nieuwe files van punkbuster geprobeert maar dit mocht dus ook niet helpen...
Iemand die me hier mee kan helpen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 14:51 ]