Toon posts:

[BF2] Geen Ranked Servers meer Joinen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help! Zit met een probleem

Was ik eenmaal leuk aan het levelen naar me volgende rank, sluit ik het spel af, start ik hem later op de dag weer op, kom ik ineens op geen enkele ranked server meer! :? Constant als ik verbind, laad hij de map, komt het join game icoontje onderin te staan en springt hij terug naar me serverlijst en krijg ik vervolgens de melding dat ik niet kan connecten omdat volgens het spel ik van alles heb gemodificeerd en alleen met de originele versie kan spelen, nou aangezien ik verder niks heb verandert snap ik het niet, heb hem al eens opnieuw geinstalleerd maar dit mocht ook niet helpen, snap er helemaal niks van... Misschien dat het aan punkbuster kan liggen ofso :? Maar aangezien daar verder ook niks over te vinden is |:(

edit:
Kheb zojuist gekeken of het aan punkbuster lag maar dat is het dus ook niet, heb nieuwe files van punkbuster geprobeert maar dit mocht dus ook niet helpen...

Iemand die me hier mee kan helpen :? _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 14:51 ]

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-11 12:15
Heb je wel een originele versie van BF2 of heb je een of andere "extended demo" versie ergens vandaan getoverd? Ik weet trouwens ook niet of Patch 1.03 al uit is gekomen vandaag, kan het ook niet checken omdat ik hier op mijn werk zit, maar als die patch er is zou het imho daar aan kunnen liggen (als die servers daar al op draaien)

Verwijderd

Topicstarter
Euhm, kheb gewoon de volledige originele versie... Daarom snapte ik het ook niet, maar heb hem nu alweer aan het draaien, misschien dat het dan aan de verbinding lag ofso? heb verder niks verandert, lees volgende reply want kword nu helemaal gek :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 16:47 ]

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-12 10:03

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Een maat van me had dat laatst ook. Wij gokten toen dat dat kwam omdat ie soms gamede met router ertussen en soms niet. Hoe dan ook, een reinstall van BF2 heeft dat dat probleem opgelost.
[EDIT]
Net een minuutje te laat zie ik :D. Mooi dat je weer aan de slag kunt. Have fun!

[ Voor 21% gewijzigd door Ray-zor op 29-07-2005 16:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem vond zich dus weer voor, k snap nog steeds niet hoe t kan, heb gewoon windows eropnieuw opgezet incl. BF2 en nog heb ik er last van, heb een nieuw account aan gemaakt, lag het ook niet aan want heb het met beide accounts... Vind t gewoon raar, ik kan wel op non ranked servers spelen maar niet op ranked, terwijl ik verder niks geks heb gedaan met BF2, heb gewoon de standaard configs en heb zelfs de intro filmpjes er niet van verwijderd... Hooguit me mouse speed verandert >:)

Maar kom dus niks verder, k speel wel met een router maar dat doe ik de heletijd al... Maybe een reset ofso? Kan t volgens mij niet echt aan liggen...

Verwijderd

dan moet je minder dingen in je server-filter aankruisen...

met teveel dingen aangekruisd pakt ie em niet ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:04:
dan moet je minder dingen in je server-filter aankruisen...

met teveel dingen aangekruisd pakt ie em niet ofzo..
Ook al geprobeert, heb zelfs alles afgevinkt en toen geprobeert een ranked server te joinen maar het maakt niks uit, of ik er een paar, 1, of helemaal geen aanvink, hij zegt nog steeds hetzelfde... Heb al een mail naar EA gestuurd en krijg volgens de mail die ik terug gekregen heb morgen een uitgebreid antwoord hoe het op te lossen valt, dan post ik het ook hier meteen voor als er meer mensen zijn met het probleem! :*)
Pagina: 1