Hallo ik maak op mijn site gebruik van een script waarbij je links kunt toevoegen. Een linkpagina dus.
Op de site kun je dan een link toevoegen in een formuliertje en vervolgens kan die link via de admin goed/af gekeurd worden.
Echter geeft mijn script in het formulier vaak aan dat er een veld niet is ingevuld, hoewel alle velden wel zijn ingevuld..
dit is het stuk php dat er bij hoort:
Ik zie hier geen fout in... maar ik ben nog een beginner, ziet iemand wat er fout is?
Op de site kun je dan een link toevoegen in een formuliertje en vervolgens kan die link via de admin goed/af gekeurd worden.
Echter geeft mijn script in het formulier vaak aan dat er een veld niet is ingevuld, hoewel alle velden wel zijn ingevuld..
dit is het stuk php dat er bij hoort:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| //Plaats link pagina// if (isset($plaatslink)) { //Als formuliertje is ingevuld if ($_POST['submit']) { if ($naam !="" AND $email !="" AND $url!="") { $naam = addslashes($_POST['naam']); $email = addslashes($_POST['email']); $url = addslashes($_POST['url']); $cat = addslashes($_POST['cat']); $insert = "INSERT INTO links_url (id, naam, url, sort, cat, email, status) VALUES ('', '$naam', '$url', '0', '$cat', '$email', 'wachtrij')"; mysql_query ($insert) or die(mysql_error()); echo "Bedankt voor het aanmelden van je link.<br>Na goedkeuring van de webmaster zal deze op de website worden gezet."; } else { echo "U heeft één van de benodigde velden niet ingevuld!<br><a href='javascript:window.history.go(-1)'>Klik hier om terug te keren</a>";} } //formulier invullen else { echo "<table width=\"450\"><tr><td width=\"125\" valign=\"top\"><b>Naam website</b> *</td><form action=\"$PHP_SELF?plaatslink\" method=post><td width=\"325\"><input name=\"naam\" type=\"text\" size=\"60\" maxlength=\"200\"></td></tr> <tr><td width=\"125\" valign=\"top\"><b>Url website</b> *</td><td width=\"325\"><input name=\"url\" type=\"text\" size=\"60\" maxlength=\"200\"></td></tr> <tr><td width=\"125\" valign=\"top\"><b>Email-adres</b> *</td><td width=\"325\"><input name=\"email\" type=\"text\" size=\"60\" maxlength=\"200\"></td></tr> <tr><td width=\"125\" valign=\"top\"><b>Categorie</b> *</td><td width=\"325\"><select name='cat'><option></option>"; $gbc_query = "SELECT * FROM links_cat ORDER BY sort"; $gbc_exec = mysql_query($gbc_query); while ($gbc_result = mysql_fetch_array($gbc_exec)) { $gbc_id = $gbc_result["id"]; $gbc_naam = $gbc_result["naam"]; echo "<option value=\"".$gbc_id."\">".$gbc_naam."</option>"; } echo "</select></td></tr><tr><td width=\"125\"></td><td width=\"325\"><input name=\"submit\" type=\"submit\" value=\"Verzend\"></td></form></tr></table>"; }} |
Ik zie hier geen fout in... maar ik ben nog een beginner, ziet iemand wat er fout is?