Nu zat ik te denken een nieuwe PC aan te schaffen en was mij aan het oriënteren. Aangezien mijn kennisnivaue ondermaats is, ging ik kijken bij complete systemen zoals Dell Dimension XPS GEN5. Maar daar schiet de prijs van je PC als snel door het dak. Ik zag daar dat bv 4 * 1 GB ram erin willen de prijs met 1150,- euro explodeert. Dus ik op zoek naar een zelfbouwpakket. Aangezien ik veel mensen positief hoor over Tweakers, hierheen dus wat topics reviews, etc. gelezen.
Als ik nu dus op zoek ging naar RAM, kwam ik dit tegen 1GB RAM voor 25,-
4 van deze 1GB kost nagenoeg 100,-. Lijkt mij zeer uit verhouding met die 1150,- . Of lijkt dit nu maar zo?
Nou ja ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ondertussen ga ik maar weer verder op zoek naar een degelijk zo niet een ultiem syteem (maar dan wel onder de 2000 euro)
groetjes miser
Als ik nu dus op zoek ging naar RAM, kwam ik dit tegen 1GB RAM voor 25,-
4 van deze 1GB kost nagenoeg 100,-. Lijkt mij zeer uit verhouding met die 1150,- . Of lijkt dit nu maar zo?
Nou ja ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ondertussen ga ik maar weer verder op zoek naar een degelijk zo niet een ultiem syteem (maar dan wel onder de 2000 euro)
groetjes miser