Toon posts:

[XP] computer meld automatisch af na inactiviteit

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik draai op winxp en de computer meld zn gebruikers automatisch af als er een tijdje geen activiteit is geweest, probleem is dus, dat wanneer je ff naar het toilet gaat dat als ik terug kom er dus een ander zit te computeren, hoe kan ik dit oplossen ik bepaal IK wanneer ik me afmeld en niet windows ?!?!?!

Kan iemand mij ook vertellen hoe ik in Windows XP Home de picogrammen kan schikken op DATUM ?
Ik kan kiezen uit: Naam-Grootte-Type-Artiest-Titel-Jaar-Nummer-Duur, maar daar heb ik niets aan, als ik een mp3 download dan staan er nogal eens rare tekens e.d. voor en is het haast onmogenlijk om der vers gedownloade mp3's terug te vinden tussen de rest... :?

Verwijderd

De automatische afmelding zit in een policy, je zou met gpedit.msc (uitvoeren onder start -> uitvoeren) dit kunnen aanpassen.

Voor je mp3's: als je rechts klikt op je lijst bovenaan kan je dingen toevoegen.

Misschien overbodig, maar google is je vriend(in)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 13:58 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:54:
Hi, ik draai op winxp en de computer meld zn gebruikers automatisch af als er een tijdje geen activiteit is geweest, probleem is dus, dat wanneer je ff naar het toilet gaat dat als ik terug kom er dus een ander zit te computeren, hoe kan ik dit oplossen ik bepaal IK wanneer ik me afmeld en niet windows ?!?!?!
Wat voor setting spreken we hier over? Jij thuis met je gezinsleden of over een bedrijfsnetwerk?
Weet je zeker dat 'die ander' die achter jouw PC zit jou niet gewoon afmeld? :)

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
bij xp die niet in een domein zit:

bij schermbeveiliging: welkomstvenster weergeven uitvinken

[ Voor 14% gewijzigd door trigger808 op 29-07-2005 15:23 . Reden: ipv xp "home" --> "niet in domein" ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:58:
De automatische afmelding zit in een policy, je zou met gpedit.msc (uitvoeren onder start -> uitvoeren) dit kunnen aanpassen.

Voor je mp3's: als je rechts klikt op je lijst bovenaan kan je dingen toevoegen.

Misschien overbodig, maar google is je vriend(in)
ok, gpedit.msc bestaat niet volgens mijn computer.

enne dat schikken is nu gelukt beeld>details kiezen 8)7 8)7 8)7

sorry, mijn fout

en het gaat hier over een thuis pc, ik meld mn eigen aan, we gaan eten ik kom terug en het beeldscherm is uitgeschakeld, geef een tikje tegen de muis, beeldscherm gaat aan, en staat op het inlog scherm van de accounts. . .

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
Rechtermuisknop op bureaublad --> Eigenschappen --> tab Schermbeveiliging --> knop Energie --> tab Geavanceerd --> Wachtwoord vragen als computer uit stand-by wordt gehaald uitvinken :)

Verwijderd

saftaplan schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:23:
Rechtermuisknop op bureaublad --> Eigenschappen --> tab Schermbeveiliging --> knop Energie --> tab Geavanceerd --> Wachtwoord vragen als computer uit stand-by wordt gehaald uitvinken :)
haha ik dacht aan heel iets anders, maar het is gewoon de slaapstand:D
Maar ze kunnen toch helemaal niet inloggen onder jouw account ???

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:23:
[...]

haha ik dacht aan heel iets anders, maar het is gewoon de slaapstand:D
Maar ze kunnen toch helemaal niet inloggen onder jouw account ???
nee, dat is het em nou juist, de computer meld je als het ware af, maar laat wel je programma's lopen.

't is gelukt, thanks luitjes ! _/-\o_
Pagina: 1