Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Foutmelding direct na opstarten Outlook.

Pagina: 1
Acties:
  • 979 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heeft iemand enig idee wat deze fotmelding zou kunnen betekenen?

fout in de regels door de server aangevraagde clientactie verplaatsen, kopieren kan bestemmingsbericht niet maken

Deze melding verschijnt direct na het opstarten van Outlook.
Ik heb al overal gekekenen maar kan helemaal niets vinden.

Alvast bedankt voor de moeite!

Greetz,

Batz

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:11

Klippy

Still Game

Er staat fout in de regels, dus ik zou denken dat er ergens een regel wordt uitgevoerd die fout gaat.
Weet je zeker dat daar alles goed is? Vink ze anders even uit voor de zekerheid en start opnieuw op. (Extra --> Regels en Waarschuwingen)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 13:20
Kan je ons zeggen wat je zelf al gedaan hebt om deze foutmelding verklaard te krijgen? En welke Outlook versie je gebruikt en hoe je netwerk situatie in elkaar zit?

[ Voor 32% gewijzigd door Emos op 29-07-2005 13:50 ]

Emos

Verwijderd

Topicstarter
Exchange server, Outlook 2002.
Wij dachten dat het met de wizardregels te maken zou kunnen hebben. We hebben deze nagekeken en die zijn allemaal goed (getest).
We hebben verschillende zoekmachines gebruikt om de foutmelding te kunnen verklaren. Ook hebben we de site van Microsoft bekeken maar zonder resultaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 14:25 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb al overal gekekenen maar kan helemaal niets vinden.
Overal? Wellicht kun je even wat verder specificeren wat je dan precies hebt gezocht; wellicht kunnen we je daar dan mee verderhelpen. De volgende keer kun je dit soort dingen dan wellicht een stuk sneller vinden en hoeven wij dat niet voor je te doen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Sorry voor de schop, maar ik heb dus precies hetzelfde probleem.

Outlook XP (2002) SP3 icm met Exchange 2000 SP3 in een Windows 2000 omgeving.
Ik heb met de Mdbvu32 utility (zie:http://support.microsoft.com/?kbid=320022) de Inbox rules al eens handmatig verwijderd. Maar helaas.

De mailbox exporteren, verwijderen en vervolgens weer importeren zal het probleem vast oplossen. Dit is echter een oplossing waar ik liever niet aan begin. (grote mailbox, veel lopende afspraken, Synchroniseren met pda etc etc)

Verwijderd

Niemand :'(

Verwijderd

Nog maar een subtiel trapje naar boven dan :+

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ok van mij ook even een schopje dan.

Ik heb hier iemand die ineens ook hetzelfde heeft. Ik krijg hier ook al de melding:

"Door de server aangevraagde clientactie - VerplaatsenKopieren, kan bestemmingsbericht niet maken."

Echter, ook als ik alle regels verwijder, dan blijft deze melding terugkomen. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen, en met het zoeken op google vind ik ook niks, behalve dan dit topic.

Het gaat om Office XP SP3 met Windows XP SP3 en Exchange 2003

Hulp word zeer gewaardeerd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 03-07-2008 09:12 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat creativiteit leidt je bij de Engelse foutmelding en mogelijke oplossing: [google=Rules in error server requested client action]
Moved the mailbox to a different store and it fixed it. I hope this helps
somebody. Thanks anyway for trying.

I did a backup archiving of my inbox (the backup file was over a gig large) and after that it worked. Thanks for posting your fix, though. I suspected that it had something to do with my mail folders and your answer sort of gave me some confirmation on that. Archiving the old elements in my inbox did the trick for me.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

ja ik was al aardig op weg hiermee. Maar ik heb geen 2e server om hem te moven.

Ik ben nu bezig een pst file te maken van de mailbox. Daarna gooi ik de box weg en importeer ik de pst als een nieuwe mailbox, hopen dat het dan over is :)

Edit:

Alles in een PST gegooid, mailbox verwijderd, opnieuw aangemaakt en pst weer geïmporteerd en nu werkt alles weer goed :)

[ Voor 21% gewijzigd door Fairy op 03-07-2008 10:25 ]

Pagina: 1