Toon posts:

Maar 5 opties voor schermresolutie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Rare zaak, ik heb dus nu een maand deze videokaart (asus radeon 9250 Gamers Edition)... maar de pc crashte steeds, ik had dus de Ati drivers geinstalleerd in plaats van de Asus drivers. Maar nu ik de Asusdrivers geinstalleerd heb kan ik maar uit een paar resoluties kiezen: 640x, 800x, 1024x, 1152x en een hele rare 1280x768 voor breedbeeld. maar ik wil de 1280x960... deze staat helaas niet meer in het lijstje, wat te doen?

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:00

Spotmatic

Ken sent me

Heb je wel de juiste beeldschermdrivers geïnstalleerd?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Draai drivercleaner eens om alle drivers weg te halen, vervolgens reboot en dan de laatste Ati Catalyst drivers installeren. Denk dat je dan wel verder zult komen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Lees je de monitor uit via DDC?
Dan kan het namelijk zo zijn dat een aantal mogelijkheden worden uitgeschakeld. Dit kun je in de ATI drivers ook wel veranderen als het goed is (moet je kijken bij het tabje displays).

Verwijderd

Topicstarter
@the_eagle: dat drivercleaner heeft heel mijn drivers weggecleant en ik zit nu weer aan het begin van mijn problemen en ruzie met mijn videokaart :S Als ik dat weer opgelost heb ben ik over een paar dagen wel weer terug met mijn probleem ;)

• MaxiTitan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 17:26

MaxiTitan

Een echte vaderlander.

Heb je het vinkje uitstaan bij beeldscherm-eigenschappen>instellingen>geavanceerd>tab 'monitor'?
Waar je de refresh rate kan instellen, staat een hokje (met vinkje als ie aan staat) met "Modi die deze monitor niet kan weergeven verbergen" erachter...

Als je die uit zet krijg je de rest ook te zien met de resoluties...
Tenminste dat was bij mij het geval...

No plan survives first contact with reality.

Pagina: 1