msgsrv32 reageert niet!

Pagina: 1
Acties:

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-03 13:53
Ik heb dit probleem als ik verbinding wil maken bij internet maar ook soms bij andere dingen.
Ik denk zelf dat het aan de ISDN-kaart ligt maar wat kan ik er aan doen ?
Ik heb verschillende topics doorgelezen op deze site maar er staat nergens aan het einde dat het opgelost is en ik heb verschillende hints geprobeerd.
Ook heb ik op microsoft.com gelezen dat je power management etc uit moest zetten maar ook helaas.
Ik heb tevens meerdere apparaten zoals geluidskaart uigezet in de Bios maar het mocht niet baten.
Ik krijg het dus zoiezo als ik verbinding wil maken met het internet.
En ik heb echt verder gezocht ook op deze site maar het wil gewoon niet, Kan iemand mij helpen ?

Alvast bedankt,

Verwijderd

Windows versie, welke kaart, eventlog melding? enz enz

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk probleem heb je precies? Krijg je een melding? Wanneer? Hoe? Sinds wanneer?

Welke Windows gaat het hier over Nevels? Ik gok iets als Windows98 of ME?

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-03 13:53
Sorry dat ik niet zo precies was,
Ff denken want is namelijk pc van iemand anders...

Windows 98
Sis 8 mb kaartje
Amd Athlon 2200+
ISDN-Kaartje
512 mb ddr geheugen

Niet 1 van de nieuwste maar hij is goed voor administratie naar mijn weten!
Als je bv verbinding maakt met internet en er gebeurt niks en je doet ctrl+alt+del dan zie je dat msgsrv32 niet reageert.
Als je dat beeindigd gaat alles weer goed.
Maar sinds ik vanmiddag de nieuwste drivers heb geinstalleerd van de ISDN-Kaart zit hij niet meer vast bij verbinden ook al is het rare dat het ook wel offline gebeurde zou je niet zeggen dat het aan de drivers van de ISDN-Kaart ligt maar sinds ik de nieuwste heb geinstalleerd is het niet meer gebeurt.
Ik hoop dat het hier aan lag maar het kan ook gewoon geluk zijn dat het tot nu 2 keer goed is gegaan.
Denken jullie dat het aan de driver van de ISDN-Kaart ligt en kan liggen?
In ieder geval hij doet het nu goed maar zodra ik hoor van de mensen vanwie die pc is dat hij weer vastzit zal ik hier doorvragen wat er dan aan de hand kan zijn!

Edit:// Dit gebeurt sinds altijd al , Hoelang precies weet ik niet aangezien die pc niet van mij is maar volgens hun gebeurt dit altijd al!

Edit2:De pc zit nog steeds soms vast maar ik weet het ook niet meer.
Er mag wel een slotje op!

[ Voor 13% gewijzigd door Nevels op 29-08-2005 12:27 ]