Ik wil automatisch een backup maken van m'n server, win2003
Ik heb een script die er als volgt uitziet:
Als ik handmatig een backup start, geeft hij aan dat de tape device DLT heet, vandaar ook de code "DLT" (genereert hij trouwens zelf)
Als ik het script uitvoer start backup eventjes en sluit weer af, in het backupreport staat de volgende melding:
Ik heb geprobeerd de device "media1" te noemen, zonder resultaat.
Als ik deze melding in Google rammel, niet echt gerelateerde onderwerpen die dit probleem bespreken.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, hoe ik achter de naam van de tape kom oid?
Ik heb een script die er als volgt uitziet:
code:
1
| C:\WINDOWS\system32\ntbackup.exe backup "@C:\backup.bks" /n "Media created 29-7-2005 at 11:01" /d "Set created 29-7-2005 at 11:02" /v:no /r:yes /rs:no /hc:on /m normal /j "backup" /l:f /p "DLT" |
Als ik handmatig een backup start, geeft hij aan dat de tape device DLT heet, vandaar ook de code "DLT" (genereert hij trouwens zelf)
Als ik het script uitvoer start backup eventjes en sluit weer af, in het backupreport staat de volgende melding:
Er lijkt dus een probleem met de device te zijn.Cannot locate the specified media or backup device. This backup operation will terminate.
Ik heb geprobeerd de device "media1" te noemen, zonder resultaat.
Als ik deze melding in Google rammel, niet echt gerelateerde onderwerpen die dit probleem bespreken.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, hoe ik achter de naam van de tape kom oid?
Who's general failure, and why is he reading my disk?