wel internet maar niet bekend bij versatel

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08
ik heb me aangemeld bij versatel voor een adsl aansluiting. Ik heb hiervoor gekozen voor het Family pakket met gratis usb modem. dit is gebeurt rond 3 juni. Ik heb ook me usb modem ontvangen. Ik heb deze aangesloten op me computer en internet doet het heel netjes, goede snelhuis enzo. Maar ik heb helemaal nog niksgeen username of gegevens ontvangen van versatel. Ook als ik op de website van versatel kijk, de postcode check doe, en zeg dat ik al adsl van hun heb, komt er te staan dat ik onbekend ben. Ik vind het allemaal wel best, heb ook geen mail of wat dan ook van ze nodig want ik ben in bezit van me eigen server ergens buiten met een eigen hostname.

Duurt dit allemaal zolang dat ik gegevens en een rekening krijg? of is er gewoon ergens een foutje ingeslopen???

btw. dit zelfde bij upc .. netjes aangevraagd, alles geinstalleerd, en heb kabel aansluiting maar stoort soms. Toen ik daarover belde zeiden ze dat ik nietbekend wasin hun systeem.

Het is een nieuwbouw woning

[ Voor 13% gewijzigd door Rusky op 29-07-2005 11:11 ]

mijn pc

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 18:04

SambalBij

We're all MAD here

Username en password ontvang je ook niet, die heb je als het goed is zelf opgegeven bij de aanvraag van je abonnement.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Bel de mensen van Versatel eens op :)

Dit topic is gesloten.