Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cable Ties verdienen?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb op een veiling van die Cable Ties "gekocht" Ik had op veel meer dingen geboden maar uiteindelijk bleef er 1 doosje met cable ties over :-(
Ik woon zelf hiero en dat doosje ligt ver weg, vlakbij ergens anders(maar dat is dus 150KM verderop).

Je snapt het probleem dus al. Verzenden is wel een optie, maar dat kost 15 euro. Dat vind ik veel voor een doosje van 0.5 KG wat maar 7 euro gekost heeft

De vraag is:
Wie woont er ver weg en wil er voor 6 pakjes van 6 Cable ties(dus 24 stuks) dat doosje ophalen en naar me versturen? Kan in een envelop en de verzendkosten betaal ikzelf uiteraard. Pm plz

Het zijn Case Logic Cable Ties CT6

mocht dit topic niet kunnen dan hoor ik dat wel, al zie ik niet in waarom niet. Het heeft met casemodden te maken iig.

[ Voor 8% gewijzigd door Sprite_tm op 29-07-2005 10:42 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Heeft niks met casemodden te maken, heeft met verzenden te maken en met het feit dat jij niet op voorhand doorhad dat de kosten duurder zijn dan het product zelf. ;)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Waarom koop je het op een veiling dan :? Als het maar 7euro kostte laat lekker staan en ga naar de gamma en haal voor 10 euro een nieuw doosje

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb zoiets laatst ook eens gedaan, maar dat was alleen omdat het een in NL niet verkrijgbare en toch redelijk zeldzame cd was die ik graag wilde hebben. En dan weet je idd op voorhand dat je meer verzendkosten kwijt bent als dat de CD kost :)

Dus in jouw geval is het gewoon vette pech - dan had je niet moeten bieden.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:59

Nakebod

Nope.

15 euro verzendkosten? Lekkere winst maken ze er dan op, kost ze namelijk maar 5.50 om te verzenden: http://www.tpgpost.nl/voo...n_pakketten_nederland.jsp

Of koop ongedaan maken? Online veiling? Je kan iig uitleggen dat je meer producten had willen hebben, en dan de verzendkosten wel te doen waren, maar met 1 product de kosten te hoog zijn. (Absurd hoog eigenlijk)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hier is GoT niet voor bedoeld, anders staat het hier straks vol met dit soort topics. Als die verzendkosten zo hoog zijn, had je eerder moeten bedenken dat het wel es niet rendabel zou kunnen wezen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Nicap schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:17:
mocht dit topic niet kunnen dan hoor ik dat wel, al zie ik niet in waarom niet. Het heeft met casemodden te maken iig.
Serieus?
m-m schreef op donderdag 11 september 2003 @ 20:11:
Policy Casemodding & Elektronica
Wat hoort er in CME?

In CME (Casemodding & Elektronica) gaat het vooral over problemen met casemodden en computer-gerelateerde elektronica. Ook kan je hier je casemod laten zien aan je mede-bezoekers. Topics over computerkasten die niet gemodificeerd zijn, over voedingen en over UPS'en horen dus niet in CME, maar kunt je in Overige Hardware plaatsen. Zelfbouwversterkers en andere elektronica die met Audio / HiFi te maken heeft horen in, je raadt het al, Audio, Video & HiFi Forum. Topics over elektronica die niets met een computer te maken heeft, stoppenkasten, aardlekschakelaars en dat soort onderwerpen horen niet thuis in CME. Daarvoor kan je bijvoorbeeld terecht op www.circuitsonline.net of voor een simpele vraag in Stuffis Generalis hier op GoT.
Dit topic gaat over het ophalen van een pakje. En dat heeft niets met casemodding of elektronica te maken.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Muhaha, ik was snellerder :P

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.