Toon posts:

Subtitles Mergen/fuseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb lang zitten te zoeken naar een app die subtitles kan MERGEN in een divx film, zodat de subtitles dus vast zitten op het beeld en niet uit te zetten zijn.

Ik heb "Subtitle processor" geprobeerd maar kon mijn weg niet vinden naar het MERGEN van de subtitles.

bvd,

Verwijderd

Zoek eens op www.videohelp.com en je hebt je antwoord. Bijvoorbeeld: http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=272736

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je hier al eens tussen gekeken: [search=subtitle ffdshow branden]? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

vobsub en tmpegenc? en dan weer naar divx converten?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Hij moet uiteindelijk op DVD formaat gebrand worden, ik moet 3 progamma's gebruiken om uiteindelijk een DVD te maken met een zelfgemaakte DVD Menu + ondertitels.

Subtitles workshop
DVD Menu studio
DVD Lab Pro

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:28:
Hij moet uiteindelijk op DVD formaat gebrand worden, ik moet 3 progamma's gebruiken om uiteindelijk een DVD te maken met een zelfgemaakte DVD Menu + ondertitels.

Subtitles workshop
DVD Menu studio
DVD Lab Pro
-subtitle workshop gebruiken om je subtitles te checken/synchroniseren.
-vobsub installeren
-TMPEGenc gebruiken om de film om te zetten naar MP2+M2V waarbij je de directshow decoder hoge prio geeft (zit wel in de opties ergens). Dit zorgt dat Vobsub geinclude word waardoor je subtitles netjes in de film worden opgenomen.
-dan met TMPEG DVD Author je DVD samenstellen (menu's e.d.) en dan omzetten naar DVD format. (VOB,IFO,SUB)
-en dat brand je dan met Nero met de DVD Video functie.

[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 29-07-2005 19:38 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt FirewurX, momenteel ben ik het naar mpeg2 en wav, wav moet de volgende keer maar m2v zijn waarschijnlijk.

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 21:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
2de probleem :(, hoe add je 2 files (eentje VIDEO, en de ander AUDIO) samen om ze meteen te converten naar DVD formaat? Tenminste, met welk prog, liever geen "DVD2SVCD" aangezien ik daar altijd een error krijg.

edit: Heb het al gefixt met TMPG DVD Author

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 18:16 ]

Pagina: 1