pinnacle dc10+ niet werkend te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
LS,

Een tweedehands Pinnacle DC10+ kaart gekocht, er zou de benodigde software bij zitten om mee aan het editen te kunnen.
Vol verwachting prik ik de kaart in.
WinXP ziet iets nieuws, maar install gaat niet, want het is niet voor win2000 zo geeft de foutmelding aan.
dus ik spitten en zoeken en vind wel wat dingen die drivers zouden moeten zijn.
Deze vragen echter allEn om de originele CD, maar na inladen CD blijft het "NO VALID PINNACLE STUDIO CD DETECTED" Telkens, bij alles wat ik gedownload heb. Frustratie!!!

Dus HELP!
Deze kaart is toch vrij oud (ik bedoel echt uit het Win98 tijdperk en WinXP is al lang around dus er moeten nu toch mensen zijn die er een oplossing voor hebben, alstjeblieft!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:23
Ik heb zo'n cd liggen, mail effe.
O wacht ik zie dat je de cd al hebt, laat maar.... t is al laat...

[ Voor 54% gewijzigd door Dancing_Animal op 29-07-2005 01:55 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Je hebt voor een DC10+ minimaal Studio 7 nodig, de drivers hiervoor kun je bij Pinnacle downloaden via een update. Aan de oude versie heb je helemaal niks.

• Silent7
Goed ik heb nu Stodio versie 9,4
EN GRRR de drivers vragen om een studio7.xx/8.xx CD.
Man wat is dit vervelend, gelukkig heeft de verkoper gereageerd en hij zegt dat hij de kaart draaiend had onder win2000 en dat hij als geregistreerde toegang had tot winXp drivers, ik heb m gevraagd alles maar te mailen.
Andere input is absoluut super hoor, dus ik hoop dat de reactiesnelheid gelijk blijft als tot nu toe, heerlijk al twee berichtjes in de eerste nacht van posten.

Groeten,

S.

• fordrwd4ever
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 16:17

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

Je hebt inderdaad de drivers van een Studio 7 of 8 cd nodig.

Je kan deze gewoon bij Pinnacle downloaden hoor
Je moet alleen eerst Studio 8 of 9 geinstalleerd hebben, anders werkt het niet
De driver kontroleert of je Studio geinstalleerd hebt.

Oh, welke versie vand e kaart heb je?

Als je nog een oude kaart hebt, dus niet zo`n klein vierkant model, moet je de studio 7 driver installeren.
De studio 8 driver heeft namelijk problemen als de kaart een IRQ boven de 15 heeft.
Wat bij de meeste pc`s het geval is onder XP.

Ik heb ook een paar van die kaartjes in gebruik gehad namelijk.

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
Mijn schoonbroer had vroeger ook een DC10+, wat heb ik daar op gevloekt zeg om die aan de praat te krijgen.
Kaart is niks mis mee, maar die drivers! :r

• Silent7
de kaat tja een miroVIDEO Studio DC10+
En versie 7 heb ik dus niet, enkel 9, of moet ik weer de donkere hoekjes van het internet opzoeken om ergens 7 vndaan te halen?
(Of heeft iemand 9 en is geregistreerd en wil even helpen door de driver te mailen?)

Ik weet niet wat klein en vierkant is, ik vond het geen grote kaart, maar klein nu ook weer niet, tja. zou 9 hetzelfde probleem hebben als 8 of zouden ze het verholpen hebben?

[ Voor 27% gewijzigd door Silent7 op 29-07-2005 14:46 . Reden: edit even iets vergeten. ]

• Silent7
bedankt drunkfox, maar de vrkoper heeft het file al gemaild.
Geen uitroepteken in devicemanager JIPPIE!
Pagina: 1