Windows WGA? gewoon updaten hoor

Pagina: 1
Acties:
  • 2.591 views sinds 30-01-2008

• Cornballer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 21:46
Micrsosoft heeft besloten door middel van WAG (WIndows Genuiine Advantage) Windows Updates te beperken tot legale gebruikers, het lijkt er echter niet op dat ze achter de harde kern aan zitten, want het selt allemaal niet veel voor. Binnen enkele uren zijn de methoden om WGA te omzeilen alweer wijd verspreid.
Hier alvast twee manieren, voeg zelf toe als je er nog meer weet.
  • open Windows Update en klik op snel of aangepast. De ActivX component Windows Genuine Advantage heeft zich nu geïnstalleerd, klik op extra->invoegtoepassingen beheren...-> selecteer Windows Genuine Advantage en klik op uitschakelen. Weer terug naar Windows Update (eventueel vernieuwen) en updaten maar.
  • open Windows Update, als Windows Update je vraagt of je een snelle of een aangepaste installatie wilt plak je (Ctr+C en Ctrl+V) javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all') in de adresbalk, en geef je een tik op enter, daarna je keuze maken (snel of aangepast) en updaten maar. Dit moet je wel iedere keer doen als je wil updaten.
Microsoft zal het wel weer een keer dichtgooien, maar voorlopig lijkt het er niet op dat ze echt hun best hebben gedaan.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik denk niet dat dit gewaardeerd wordt?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Benotti
  • Laatst online: 15-02 13:05
Lijkt me nou niet interessant genoeg om een heel niet topic voor te openen..

Verwijderd

FYI: dit mag niet

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ahum : nieuws: Windows Update legaliteitscheck alweer gekraakt. Staat zelfs een oplossing erbij. Het is helemaal onderaan gepost door "punisher007". Kijk daar maar even ;) .

Self reflection is the school of wisdom

• Cornballer
  • Laatst online: 18-02 21:46
Oh nou sorry hoor, ik dacht dat het voor sommigen mischien relevant was, maar als het niet op prijs wordt gesteld dan chuck je de thread toch gewoon?

Er zijn trouwens aardig wat mensen die een een geldige windows licentie hebben maar toch een geblokkeerde key gebruiken (bijvoorbeeld om de activatie te omzeilen).

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Al_Kahli schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:28:
Oh nou sorry hoor, ik dacht dat het voor sommigen mischien relevant was, maar als het niet op prijs wordt gesteld dan chuck je de thread toch gewoon?

Er zijn trouwens aardig wat mensen die een een geldige windows licentie hebben maar toch een geblokkeerde key gebruiken (bijvoorbeeld om de activatie te omzeilen).
Als je een legale windows hebt is activatie geen probleem. Het verhaal van "ik heb een legale versie maar gebruik wel een illegale key" vind ik dus in thuis omgevingen compleet bullshit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 11:01
Thanks, ik wis het all , maar toch thankes voor de info Al_Kahli !!!

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me inmiddels wel duidelijk en niet echt discussiemateriaal, en het omzeilen van beveiligingen wordt in principe op dit forum niet op prijs gesteld.

[ Voor 12% gewijzigd door blaataaps op 29-07-2005 01:43 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.