Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone Passport via debitel

Pagina: 1
Acties:

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
Vodafone Passport via debitel
Buitenland = Binnenland
Met Vodafone Passport bel je voordelig in het buitenland. Je betaalt het Nederlandse Basistarief per minuut plus 99 cent per gesprek. Met Vodafone Passport weet je vooraf precies waar je aan toe bent. Duidelijk Vodafone

https://www.vodafone.nl/P...fone_Passport/Abonnement/
net dit voorjaar een nieuwe debitel vodafone 150 afgesloten, voor 1 juni, weet iemand hoe dat zit met debitel klanten via vodafone. ik heb de helpdesk gebeld, de een wist niets, de ander kon niet activeren, de derde stuurt me naar een debitel shop en zegt dat er dan een nieuw contract getekend moet worden ??

zijn er meer met dit probleem of beter.... die het wel kunnen activeren ?? schijnt na 1juni standaard service te zijn.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je gebruikt toch alleen maar het netwerk van Vodafone als je Debitel hebt.. niet de andere diensten toch?

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 13:48

Robinski76

The one and only

hoe het zit qua datum weet ik niet.
Maar debitel is niets anders dan een doorgeefluik van de service die vodafone levert.

Want als je een vodafone bel&sms abbo neem en je betaal 2 euro extra per maand wordt je sms-aantal verdubbelt. Dit werkt ook als je via debitel dat abbo hebt.
Qua kosten en dergelijke loopt het dus precies pas, niet uitmakend of je nu rechtstreeks bij vodafone zit of via debitel.

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
ja vreemd he? en toch word je als debi-klant van kastje naar de muur gestuurd. ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat de debitel shop me ook niet kan helpen, de helpdesk van vodafone zij iets over dat debitel minuten inkoopt en dat dat dus wel degelijk uitmaakt, ook haar computer kon me niet aanmelden terwijl nummer gewoon begint met 0654

scheelt nogal in belkosten 0,25 of 1,58 :(

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
Bigs schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:36:
Je gebruikt toch alleen maar het netwerk van Vodafone als je Debitel hebt.. niet de andere diensten toch?
live kun je ook nemen via debitel, dus passport, wat meer een tarief afspraak dan dienst is zou toch ook moeten kunnen

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb me aangemeld bij My vodafone (heb Debitel/Vodafone 100) en ik kan info opvragen over m'n verbruik.
Omdat ik binnen de bundel zit en nog geen andere diensten heb gebruikt is mijn verbruik 0.
Met een 06-nummer via Debitel werkt het dus gewoon.
SMS voorraad verdubbelen of een Live! bundel aanschaffen kan (ook) via de Debitel website, Passport staat er bij en is volgens mij actief, al heb ik dat nog niet getest (zou ik in België eens kunnen proberen met Proximus).

Linkje :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
inmiddels terug van vakantie, vooraf kreeg ik te horen dat het inderdaad NIET mogelijk is. alleen debitel vodafone klanten, ik heb een debitel 150 (roaming op netwerk van vodafone) en daar zit kennelijk verschil in. ik baal als een stekker met de veel hogere kosten :r . volgende keer geen debitel meer voor mij :(

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:43
Hmm, wat een naaiaktie, mij is gezegt dat dit wel kon bij the phone house i.c.m debitel. Net zoals het opvragen van je tegoed via 1200, wat dus ook niet werkt..

Ik las dat je eht wel via de my vodafoon kan opvragen. Maar het is dus niet mogelijk om dit rechtstreeks te doen via je telefoon?

Edit. ik zie dus dat ik wle passpoort kan omdat ik debitel vodafoon € abo heb.. maar iemand nog een idee over het tegoed vraagstuk?

[ Voor 19% gewijzigd door koentjuh op 18-08-2005 18:21 ]

• koentjuh
Speedy-Andre schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:08:
Ik heb me aangemeld bij My vodafone (heb Debitel/Vodafone 100) en ik kan info opvragen over m'n verbruik.
Omdat ik binnen de bundel zit en nog geen andere diensten heb gebruikt is mijn verbruik 0.
Met een 06-nummer via Debitel werkt het dus gewoon.
SMS voorraad verdubbelen of een Live! bundel aanschaffen kan (ook) via de Debitel website, Passport staat er bij en is volgens mij actief, al heb ik dat nog niet getest (zou ik in België eens kunnen proberen met Proximus).

Linkje :)
Hoe doe je dit? dit lukt mij nl nog niet..?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

koentjuh schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:31:
[...]

Hoe doe je dit? dit lukt mij nl nog niet..?
Wat lukt niet :?
Ik heb me bij Vodafone aangemeld met het 06-nr van Debitel en dat ging probleemloos :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• koentjuh
hij geeft geen info over mijn tegoed wat ik nog over zou hebben...

Maar ik ga morgen ofzo wel ff langs debitel, vragen of ze me kunnen helpen

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

koentjuh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:47:
hij geeft geen info over mijn tegoed wat ik nog over zou hebben...

Maar ik ga morgen ofzo wel ff langs debitel, vragen of ze me kunnen helpen
Hier ook geen info over tegoed, omdat het verbruik nog binnen de bundel is gebleven.
Je ziet pas iets als je een mms verstuurt of gprs gebruikt, want dat zit niet standaard in de bundel.
Voor gprs kun je een maandelijkse bundel overwegen, dan is wappen iig betaalbaar, i.p.v. een bedrag per keer bovenop je bundel.
Het zou leuk zijn als je (zoals bij Orange World) met een truc kunt internetten via de wap verbinding, maar ik vrees dat Vodafone dit heeft dichtgetimmerd :/

• koentjuh
hmm..nou ik heb al 1 mms verstuurd om te testen, met foto, (heb het abo net een weekje) maar ik zie hierniks van terug, maargoed ik informeer morgen wel ff, want het zou wel fijn zijn als je op 1 of andere manier kunt zien hoeveel tegoed je nog hebt..
Pagina: 1