Toon posts:

map verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dan nog maar een keer vragen, want de moderator had mijn topic afgesloten terwijl ik nog niet geholpen ben.

Het probleem is namelijk: ik wil de mappen credentials automatisch laten verwijderen.
en met del kan je de map niet laten verwijderen in een bat bestand, want hij is beveiligd met alleen lezen.

het gaat n.l. om internet cafe pc's
ik wil niet als mensen MSN hebben gebruikt er info over die mensen achterblijven op deze pc's

Dus als ik ze devolgende keer weer opstart moeten ze schoon zijn.
en ik weet je kan ook een chost elke keer terugzetten maar dat is een beetje omslachtig.

P.s wacht a.u.b. de volgende keer met sluiten tot ik echt geholpen ben, ik help andere ook altijd.

groetjes en alvast bedankt. :/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dmv attrib zorgen dat de directory niet alleen lezen is en dan verwijderen. Dat moet wel in een .bat kunnen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is niet echt de bedoeling dat jij een topic start, dat het gesloten wordt en dat je het vervolgens heropent. Het idee is dat je bij het starten van je topic direct alle informatie geeft; in plaats van deze informatie stapsgewijs te posten. Dit heropenen doe je volgens mij namelijk wel vaker :) Lees Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! even door en neem de actie die we graag zien als je het niet eens bent met het sluiten van je topic; dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing waar iedereen blij mee is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.