Toon posts:

Wat kan hier hiervoor kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen-

Ik wil graag een 'nieuwe' computer kopen, maar aangezien ik er al een tijdje uit ben geweest, zou ik graag willen weten wat ik ongeveer voor een bedrag van € 600,- a € 700,- (evt. zonder flatscreen) 2e hands zou kunnen krijgen. Ik heb al enige tijd gezocht, maar nog niet echt een antwoord kunnen vinden. De Best Guide Buys heb ik al bekeken, erg mooie computers, maar ik wil er graag de nieuwe spellen er normaal op kunnen spelen (BF2, WoW bijv.), en dan ben je al snel meer kwijt merk ik. Op Marktplaats.nl zie je de meeste gekke prijzen voorbij komen, hier op tweakers.net staan af en toe zeker wel leuke systemen op, maar ik heb geen idee wat ongeveer een redelijk systeem is voor die prijs. Ik hecht waarde aan een degelijke video kaart, en voorderest maakt het me niet zo heel veel uit- onder het motto 'als het maar goed werkt' ;).

Dus nog even mijn vraag in het kort: wat voor 2e hands compleet systeem kan ik ongeveer krijgen voor een bedrag rond de € 600,-?
Bij voorbaat dank.

--edit-- sorry voor de verneukte topic titel, kon hem helaas niet meer veranderen --edit

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazelip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 06:22
Op de MyCom veiling http://213.206.102.189/MyCom/Store/auction.do?maingroup=2001 staat een aardige voor 599, is nieuw maar zonder kb, mouse en monitor:

AMD Athlon 64 3200+ / 1024 MD DDR(2x512) / 160GB HDD / Ati 9800 PRO / DVD Speler. En dit keer niet tegen elkaar bieden. Voor ?599,- is hij gewoon voor de 1e die bied.LET OP!!! Dus WEL 1024 ipv 512MB, en GEEN keyb+muis, en geen Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 23:35
Anders bouw je zelf iets? Een mooi beginnetje: http://www.tweakers.net/e...1%2C26428%2F1%2C90913%2F1

Ik heb echt een hele goeie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je Hazelip en Brute51

@hazelip, dank je voor de tip... ik heb em maar meteen gekocht, had geen zin in twijfelen of langer door te zoeken...

@brute51, ook bedankt voor de tip. Alleen ik zie mezelf niet zo snel een computer in elkaar zetten. Ik zou een heel eind komen denk ik, maar ik ken me eigen goed genoeg om zeker te weten dat ik wel ergens een stomme newb fout maak(logisch aangezien ik ook een newb ben).

P.s. dan meteen een volgende vraag, weet iemand hoe ik het makkelijkst alle informatie van mijn huidige laptop naar de nieuwe computer kan overzetten(gewoon via de router/netwerk die we hier gebruiken in dit studentenhuis).... Mmmmm, nu ik dit zo zelf type, lijkt het me een behoorlijk domme vraag.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31

Piggen

Lekker bakkie

Dat lijkt me wel het makkelijkst :)
Anders kan het ook met externe HDD's of CD's/DVD's.