Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!
Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuwe mp3speler, maar zie door de bomen het bos niet meer :(
Er zijn een aantal dingen die ik belangrijk vind aan een mp3speler:

- Zuinig, moet lang kunnen spelen op 1 accu/batterij lading.
- Moet veel op kunnen, want ik wil hem ook gebruiken als een soort van externe harde schijf.
- Er moet een goede line-in op zitten, want ik neem veel op (met mn bandje en ik pruts zelf ook vaak met mn sampler en drumcomputer)
- De geluidskwaliteit moet ook goed zijn, maar dat spreekt van zich :)
- Hij mag eventueel ook wat andere bestandsformaten aankunnen dan mp3, ogg en mp4 bijvoorbeeld, maar hoeft niet percé.

Misschien dat 1 van jullie een mp3speler weet die aan mijn eisen voldoet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 22:23 ]

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Nou, een Sony MD-speler van de allernieuwste generatie bied het allemaal, ze zijn zuinig, er kan een gig op 1 schijfje en je kan voor 10 euro een extra er bij kopen (MM in Almere heeft stapels), en zit een betere line-in op dan alles behalve een H120 van iRiver (Zie volgende idee :P), de geluidskwaliteit wordt zeker gewaardeerd en hij kan Atrac3, wat ik liever gebruiik dan MP3 p het moment, op mijn Sony flash speler (We hebben ook twee oudere MD spelers, maar een vriend van mij heeft de vorige high-md generatie, zeer goed, nieuwe kan ook MP3).

De H120 van iRiver heeft een redelijke batterij, 20 gb harde schijf, een optische line in, zeer geaardeerd geluid en hij kan volgens mij heel veel aan. De H320 is nieuwer, heeft een kleurenscherm, maar geen optische line in, als ik het allemaal goed heb.

Hope that helps. Trouwens, dit was niet zo héél moeilijk ;)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De H120 is een goeie keus, die voldoet aan al je eisen.
Denk dat je dan niet verder hoeft te zoeken.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:17

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

RoD schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:29:
De H120 is een goeie keus, die voldoet aan al je eisen.
Denk dat je dan niet verder hoeft te zoeken.
Of de iRiver H340, die voldoet ook aan alle eisen.

edit:
ik lees nu pas over de line-in. Ik weet niet of die er op zit

[ Voor 14% gewijzigd door Zondagskindje op 28-07-2005 22:34 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
De iRiver H120 is inderdaad goed. Kijk ook eens naar de iAudio X5.

Verwijderd

Topicstarter
Mmm ziet er erg leuk uit, vooral die iRiver. Maar is er ook nog een ietwat goedkopere oplossing? :D
Ik ben namelijk maar een arm studentje :)
Misschien 1tje met minder Gb's?

Verwijderd

Topicstarter
M'n broer gaat binnenkort weer naar het Oosten (Thailand of Hong Kong). Weten jullie of mp3spelers daar net zo goedkoop zijn als fototoestellen? Ik heb ooit eens in Hong Kong een Canon Powershot a70 gekocht met extra geheugen voor omgerekend 210 euro, terwijl hij hier nog maar 1 week uit was. Die was dus 2 keer zo goedkoop.
Zou dit met mp3spelers ook zijn? Weet iemand misschien een webshop die in Hong Kong zit?

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:39:
Mmm ziet er erg leuk uit, vooral die iRiver. Maar is er ook nog een ietwat goedkopere oplossing? :D
Ik ben namelijk maar een arm studentje :)
Misschien 1tje met minder Gb's?
Dan zou ik zo'n MD-Speler nemen, die zijn redelijk goedkoop hoor. 200 euro max hoot zo'n ding te kosten, voor minder kan je niks krijgen wat meer dan een GB aan ruimte kan hebben. (Okee, een Zen Micro, maar die heeft geen Line in.)

Als je genoeg hebt aan 1 gb, maar dan kan er niet veel op, dan zou ik een iAudio 5/G3/U2 nemen, dat zijn spelers van iets minder dan 200 euro (zeg 180) en die hebben de functies ook in huis. iRivers kan je ook doen, da's ongeveer 160, maar hun line in is iets minder dan die van de iAudio's (Geloof ik)

En niet zo snel bumpen!

[ Voor 4% gewijzigd door coptician op 28-07-2005 23:17 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
Nah dan ga ik maar wat meer geld uit geven he :P
Weet je toevallig of de iRiver H120 zonder software werkt? Dus dat je em aansluit en gelijk spul erop kunt gooien?
Oja, en weet je toevallig ook nog een mp3speler die je ook als host kunt gebruiken om bijvoorbeeld een cardreader op aan te sluiten? :D want daar las ik wat over, en dat lijkt me wel erg handig.
In ieder geval heel erg bedankt tot nu toe :P

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik neem aan dat je deze al helemaal gelezen hebt (en deel 1 t/m 3 ook) :
[rml][ mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4[/rml]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:41:
Weet je toevallig of de iRiver H120 zonder software werkt? Dus dat je em aansluit en gelijk spul erop kunt gooien?
Oja, en weet je toevallig ook nog een mp3speler die je ook als host kunt gebruiken om bijvoorbeeld een cardreader op aan te sluiten? :D want daar las ik wat over, en dat lijkt me wel erg handig.
In ieder geval heel erg bedankt tot nu toe :P
Ja, de speler is UMS.
Een speler met USB Host? ik kan er wel een lijstje van een stuk of 20 opnoemen, maar om bij iRiver te blijven: de iRiver H320 bijvoorbeeld kan dit.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:41:
Denk dat je daar geen spijt van zal hebben. Zeker niet met een Senheisser PMX-60 erbij.
Bewaar anders gewoon de doos etc, iriver's brengen 2e hands nog een goede prijs op.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

RoD schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:51:
[...]

Ja, de speler is UMS.
Een speler met USB Host? ik kan er wel een lijstje van een stuk of 20 opnoemen, maar om bij iRiver te blijven: de iRiver H320 bijvoorbeeld kan dit.
Iaudio X5 kan dit ook, naar mijn mening een beter klinkende speler. Verder een stuk dunner en sneller, dus zeker de moeite waard om naar te kijken!
Pagina: 1