Toon posts:

Epox 8RDA3G+ / Amd Mobile 2800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Nee..niet of de mp boven de 12.5 kan want ik ben er nu al achtr dat dat niet kan (of wel?'-)
Maar een ander "probleempje". Ik werk prima delux stabiel op 12.5x200 met een mobile 2800. Maar al kom ik maar 1 a 2 mhz over de 200, boot de pc niet of windows loopt meteen vast. Ik heb al geprobeerd de vdd en dimm iets hoger te zetten maar geen resultaat .. Het geheugen is 1gb twinmos 2.5 cl (2x512 dual channel) Ik las op diverse posts wel dat Twinmos wat raar kan doen in combinatie met epox maar 1 a 2 mhz al niet pikken !?

Iemand ideen? want deze mobile kan echt nog wel wat hebben ..:-)

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Misschien moet je de timings van je geheugen wat losser zetten (hoger dus).

Verwijderd

Topicstarter
Mja..reeds geprobeerd. Kan dan vaker niet booten als wel. De default mem settings werken het meest mee

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Zet je mem op 333, dan hou je heel wat speling over en kun je zo bepalen of het je cpu is of je mobo pf je proc :)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Of probeer dit eens.
meuktracker: Central Brain Identifier 7.5.0.7 Final

Hiermee heb ik mijn multi op 15 kunnen zetten terwijl mijn bios maar tot 12 gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door enchion op 30-07-2005 00:05 ]

How do you save a random generator ?

Verwijderd

Topicstarter
Rey Nemaattori schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:54:
Zet je mem op 333, dan hou je heel wat speling over en kun je zo bepalen of het je cpu is of je mobo pf je proc :)
Was helaas geen succes. Ik kon wel over de 200 (tot 10 ofzo) maar dan klapt de boel weer dicht. (Ook haalde ik niet de perf van de 200 fsbop mem)

Dat progje is erg intersant. Alleen slaat winxp meteen vast als ik maar ook iets verander. Zelfs onderklok. Kut zeg..

Zit te denken om een DFI of een Abit te kopen ..
Pagina: 1