Kan ontvangen bestanden via MSN Messenger 7 niet openen

Pagina: 1
Acties:
  • 604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Latok
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02-2017
Ik heb al wat lopen zoeken in het forum, maar kan het antwoord niet direct vinden. Please don't shoot me if it has been asked before :)

Ik heb WinXP geinstalleerd en daar SP2 overheen gehaald. Resultaat.....Windows Security Center.....Wat gebeurt er nu in MSN Messenger 7? Ik kan ontvangen bestanden zoals *.mp3 of *.jpg plotseling niet meer openen. Ik krijg een waarschuwing van Windows Security Center dat ze mogelijk onveilig zijn. Als tip wordt gegeven dat ik kan unblocken door het bestand op de harde schijf te unblocken, maar de bestanden worden helemaal niet opgeslagen op mijn harde schijf! Ik kan ze in ieder geval nergens vinden.

Het zal ongetwijfeld een veiligheids instelling zijn, maar ik kan het absoluut NIET vinden.

Help?

[ Voor 4% gewijzigd door Latok op 28-07-2005 20:37 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
niet openen via msn maar zelf naar het mapje gaan bij ontvangen bestanden. Daarnaast zijn hier ook patches voor :)

• Latok
Was het maar zo makkelijk. De bestanden zijn onvindbaar! Ze staan nergens. Dan wordt het ook moeilijk openen :(

Kun je iets meer zeggen over die patches?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
heb je eerst het bestand geopend en daarna gezocht, of heb je nadat je het hebt ontvangen NIET meer via msn geprobeerd te openen maar gelijk in de map "ontvangen bestanden" gekeken :) ?

Verder zou ik eens kijken in het volgende topic: MSN Messenger 7 final - ervaringen *

• Latok
Thanks, maar ik heb het opgelost. Probleem zat hem in deze registry key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Associations

Cheers :)

• Latok
Trouwens, inderdaad, ik had wel steeds eerst geopend en daarna pas gezocht. You are smart ;)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-08 23:42
Laten inpakken in ZIP of RAR en dan naar je toe laten sturen en vervolgens zelf dan weer uitpakken.
Microsoft heeft dat nogal ongevraagd geblokkeerd allemaal.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Dit is meer iets voor Software Algemeen. :)

Signature

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Dit is een frequent probleem... Messenger 7 heeft een zwarte lijst met extensies, die bestanden zal hij niet downloaden. Met een beetje googlen had je dat echt wel gevonden - ook op GoT zijn hier al topics over geweest :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Pagina: 1